Moderator: Redaktörer
hali skrev:Grattis!
USA måste vara en spännande marknad, mycket folk med mycket pengar och stort intresse för prylar.
olof skrev:Grattis![]()
Måste bara fråga en sak då du är ganska initierad i high-end svängen. Hur låter en sån där skum hornhögtalare som dom demar (audio federation)?
mats skrev:Tycker det är tråkigt att det är inte är fler som grattar Jorma. Det är väl skoj att en svensk lyckas
Sanny_X skrev:Grattis Jorma.
Hoppas detta innebär fler resor till USA för din del, och fler bildreportage för vår del.
Style skrev:Denver är en hub för United Airlines. Så flyger du SAS från Stockholm till Chicago blir det bara ett byte och hyggligt pris också.
Style skrev:OT
en gång flög från Tokyo till Tucson Arizona. Efter många timmar och nån mellanlanding så mellanlandade jag i Denver för den sista snutten av resan.
Vid det laget var jag så trött, jetlagad och berusad att jag lyckades knyta ihop mina skosnören, när jag stapplade ut från gaten så snubblade jag med ett tungt handbagage fullt av smuggelsprit i näven och flög enligt ögonvittnen flera meter, landade på ett bagageband och åkte in i bagagahanteringsarean där jag fick en rejäl utskällning. Detta var innan elfte spetember. Hade det varit idag hade jag förmodligen blivit skjuten. Jag vann i alla fall pris för värsta reseklanteri på jobbet det året.
hajen1 skrev:Skrattade åt Styles inlägg så jag glömde säga Grattis Jorma!
Rydberg skrev:Har du någongång sett en tjur skita kopparkabel?m_persson79 skrev:Grattis Jorma. Fett att svensk hifi exporteras.
Även då jag anser dyrkablar är bullshit.
m_persson79 skrev:Grattis Jorma. Fett att svensk hifi exporteras.
Även då jag anser dyrkablar är bullshit.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 48 gäster