Brilliant svar V8

Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Nåväl, back to topic! Varför tror ni att journalisten/recensenten/reportern PW skriver som han gör, är det för att kunna få juste rabatt på prylarna han "recenserar" eller är det pga hans (enligt Sladd, ni vet han som har agenturen för Bladelius) taskiga svenskakunskaper?
BigD skrev:För övrigt anser jag att sann objektivitet inte existerar i verkligheten, så givetvis så kommer någonting som någon skriver att spegla det han tycker i någon utsträckning, medvetet eller omedvetet.
subjektivisten skrev:Tack för att låsa tråden när jag hade precis skrivet ett LÅNGT inlägg som bara försvann
mats skrev:Hetsporren och sladd kan ni inte sluta med ert gamla groll.
Hetsporren skrev:mats skrev:Hetsporren och sladd kan ni inte sluta med ert gamla groll.
Jag kan svårligen tiga då Sladd anklagar mig för det ena och det andra, bara för att jag råkar ifrågasätta en recensent som hyllat bl a "hans" produkter. Jag skiter i Sladd och önskar att han håller sig borta från mina trådar, i så fall finns inget groll. Enkelt.
Ekk, Nad 208 osv är bäst! AAOOOO
Hetsporren skrev:Mayro skrev:Annars kan man gott bli missnöjd anser jag.. Det är en bra läxa..
Så, folk som inte fattar att en recensent är köpt bör skylla sig själva... Varför det?
Bill50x skrev:För övrigt håller jag med Mayro om att en person är sinnesvag och får skylla sig själv om denne köper en apparat i den prisklassen baserat på vad en recensent tycker och utan att provlyssna själv i sitt eget system.
Sladd skrev: Förr så var det spriten som ställde till det för dig och detta var du runt och pratade om och bad om ursäkt och du var även inne i min butik och grävde ned stridsyxor samt bjöd in hela hifisverige att läsa om din kamp för att ta dig ur det hela här på faktiskt. Detta är inga lätta frågor och du har allt stöd härifrån i denna strävan.
Sladd skrev:Jag hade bara en och väldigt sansad förklaring på varför PW hade uttryckt sig som han gjorde. Det är ju inget vidare "reklamvärde" i just att ett pris betecknas som "oväsentligt"?.
Sladd skrev:Förr så var det spriten som ställde till det för dig och detta var du runt och pratade om och bad om ursäkt och du var även inne i min butik och grävde ned stridsyxor samt bjöd in hela hifisverige att läsa om din kamp för att ta dig ur det hela här på faktiskt.
Sladd skrev:Men nu gräver du upp en gammal recension som ältats många varv
Sladd skrev:Klart jag måste ställa frågan. Ligger det inget i det så är ingen skada skedd. Skulle det vara något som gått snett igen så är det snarare nytta med frågan. Inte alls meningen att förolämpa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster