Moderator: Redaktörer
Du har verkligen problem med att bli av med dina M20meanmachine skrev:Revel 2 Ino 0
sprudel skrev:jannemannen skrev:JanBanan skrev:Helt jävla otroligt att varenda tråd som handlar om högtalare skall urarta då inobögarna inte kan acceptera att det faktiskt finns bättre högtalare...
+ på den !
Jag håller med helt och fullt ! Detta förstör "forumkänslan" tycker jag....
Folk vågar ju knappt skriva något som "avviker"...
edit: ändrade formuleringen lite...
Mvh/Janne
Äh! Snick-snack! Bidrar till forumkänslan högst betänkligt.
MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
Börjar bli lite väl mycket marknadsföring nu.
Vore skittråkigt om dina inlägg hela tiden måste misstänkas att du skriver dom för att skapa efterfrågan till nått du vill bli av med
meanmachine skrev:MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
Vore skittråkigt om dina inlägg hela tiden måste misstänkas att du skriver dom för att skapa efterfrågan till nått du vill bli av med
Är du dum i huvudet? Då får fan Ingvar hålla käften hädan efter och alla hans lakejer med. Jävla dubbelmoral.
Kan jag inte nämna Revel utan att misstänkas att det är försäljningstrick?
Inget ont menat om ino men om dig. Så jäkla less. Hädan efter föreslår jag att du sätter mig på ignore så slipper du plågas av mina inlägg.
Flint skrev:MagnusÖstberg skrev:Japp, den tån var känslig.
Skaffa skyddsskor.
MagnusÖstberg skrev:meanmachine skrev:MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
Är du dum i huvudet? Då får fan Ingvar hålla käften hädan efter och alla hans lakejer med. Jävla dubbelmoral.
Inget ont menat om ino men om dig. Så jäkla less. Hädan efter föreslår jag att du sätter mig på ignore så slipper du plågas av mina inlägg.
Japp, den tån var känslig.
bakerman22 skrev:Jag är precis lika jävla trött som många andra på det eviga tjatet om Ino i varenda jävla tråd.
bakerman22 skrev:Jag är precis lika jävla trött som många andra på det eviga tjatet om Ino i varenda jävla tråd.
hevi skrev:bakerman22 skrev:Jag är precis lika jävla trött som många andra på det eviga tjatet om Ino i varenda jävla tråd.
+1
Å andra sidan så kan man ju tycka att det ska få vara OK att vara fanboy -jag menar, det är tydligen helt normalt, naturligt och eftersträvansvärt inom idrotten, så varför inte inom Hifi?
-Att man (öreträdelsevis lättlurade män, verkar det som) skall luras att identifiera sig så till den milda grad med ett jävla hockey- eller fotbollslag att man likt en religiös sekt står och gormar som en jävla mongoarmé varje lördag (eller när nu sportbögarna hänger sig åt sin idiotiska idoldyrkan). Det skall köpas klubbtröjor, kaffemuggar och man tapetserar hela hantverkarbilen med stickers för nå't så jävla ointressant som en fotbolls- eller hockeyklubb -t o m ungarna skall fostras in från spädbarnsålder i denna artificiella idoldyrkan av ett...varumärke!
Helst ska man av någon outgrundlig anledning även starta kravaller också, för det är ju så jävla viktigt med laget, eller hur det nu var, kaffemuggar, bumperstickers, barnkläder och allt...
Just say'n.
MagnusÖstberg skrev:meanmachine skrev:MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
FBK skrev:Kan mycket väl förstå meanmachine, då det finns en makalös dubbelmoral här som är så smaklös så det finns inte ord för det.![]()
bakerman22 skrev:Jag äger ett par av Inos större högtalare, men jag tjatar inte ett dugg om det. Visst händer det att jag kommenterar och hänvisar till dom jag har, men inte i samband med att jag påstår att något annat är skit.
Jag tycker att mina talare låter bra (hade givetvis inte köpt dom annars) men jag har inget som helst behov av att övertyga resten av världen om att det är världens bästa högtalare. Tycker inte ens det själv.
Jag är precis lika jävla trött som många andra på det eviga tjatet om Ino i varenda jävla tråd.
Låt för fan folk välja själva vad dom tycker låter bra och inte.
Vad gäller trådämnet så lyssnade jag på ett par golvisar hemma hos en kul kille i helgen.
Skulle kunnat vara storebrorsan till plats nummer 14.
Dom hette i alla fall Sonus Faber Amati Futura.
Dom lät FÖRBANNAT bra.
Nattlorden skrev:FBK skrev:Kan mycket väl förstå meanmachine, då det finns en makalös dubbelmoral här som är så smaklös så det finns inte ord för det.![]()
Du menar den dubbelmoralen att Ino får man snacka skit om, men om det gäller Revel så går det inte an?
Nog bollade han upp till det själv med sitt fotbollsresultat innan?
meanmachine skrev:
Eller så är jag glad för att min bedömning av Revel som en förbaskat bra högtalare rakt igenom är korrekt eftersom dessutom har man två st Revel på 25topp listan. Det är väl knappast en dålig bragd.
Nattlorden skrev:FBK skrev:Kan mycket väl förstå meanmachine, då det finns en makalös dubbelmoral här som är så smaklös så det finns inte ord för det.![]()
Du menar den dubbelmoralen att Ino får man snacka skit om, men om det gäller Revel så går det inte an?
Nog bollade han upp till det själv med sitt fotbollsresultat innan?
FBK skrev:Du (och en del till i gänget) vrider på allt in absurdum så man kan inte bli något annat är suck och tröttna.
FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:meanmachine skrev:MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
Kan mycket väl förstå meanmachine, då det finns en makalös dubbelmoral här som är så smaklös så det finns inte ord för det.![]()
Nu blir jag inte direkt förvånad över att det är MÖ som kommer med en sådan här kommentar, och jag tror att de flesta andra ser mycket väl hur det ligger till.
Startade en tråd om detta en gång när det kom upp om reklam i MM:s medlemstråd, men där åkte hänglåset på fort.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=48119
Nattlorden skrev:Gör det inte, du kommer att ångra dig i framtiden annars. Alla behöver ett par piP (minst!).
MagnusÖstberg skrev:Nej, det behöver man inte.
Jag tror inte enJohn är den typ som gör föhastade beslut.
Nattlorden skrev:meanmachine skrev:
Eller så är jag glad för att min bedömning av Revel som en förbaskat bra högtalare rakt igenom är korrekt eftersom dessutom har man två st Revel på 25topp listan. Det är väl knappast en dålig bragd.
Och det bara måste du fira genom att dra in Ino, som du vet att många vill höra så lite om som möjligt i trådarna?
MagnusÖstberg skrev:FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:meanmachine skrev:MagnusÖstberg skrev:Enkelt ordnat, sluta tjata om dem och ta bort dem från försäljningslistan.
Kan mycket väl förstå meanmachine, då det finns en makalös dubbelmoral här som är så smaklös så det finns inte ord för det.![]()
Nu blir jag inte direkt förvånad över att det är MÖ som kommer med en sådan här kommentar, och jag tror att de flesta andra ser mycket väl hur det ligger till.
Startade en tråd om detta en gång när det kom upp om reklam i MM:s medlemstråd, men där åkte hänglåset på fort.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=48119
Okej FBK, låt höra, varför är du inte förvånad?
Låt mig veta vad det är som inte gör dig förvånad, kläm fram det fort som fan och följ upp det med exempel.
Det du skriver indirekt är att jag promotar Ino - och kör med smygreklam för det märket. Det accepterar jag INTE överhuvudtaget om du inte kan bevisa det jäkligt konkret!!!
Sånna där lösa påståenden och insinueringar är INTE okej!
Det är ingen som ungått din inställning till Ino, men blanda inte in mig i den överhuvudtaget för det köper jag inte alls. Dom som har följt det här forumet vet att jag inte bara en gång, utan otaliga har varit i konflikt med Ingvar om sakfrågor. Det hindrar inte att jag kan hålla med honom i andra sakfrågor när han har rätt. Det är inte smygreklam för fem öre!
Vad är det för märkes-hålla-om-ryggen i den här konversationen från så sent som idag:Nattlorden skrev:Gör det inte, du kommer att ångra dig i framtiden annars. Alla behöver ett par piP (minst!).MagnusÖstberg skrev:Nej, det behöver man inte.
Jag tror inte enJohn är den typ som gör föhastade beslut.
Nu vill jag att du pratar ut, rakt ut och förklarar dig. Kan påpeka att det enda jag äger av Ino är ett par små högtalare som är utlånade sedan nått halvår eller längre.
meanmachine skrev:Som ett mottdrag mot polariseringen tidigare i tråden men den ser du väl inte?
mx skrev:Äntligen. Det var en tag sedan faktiskt.
*sätter på popcorn*
Du kunde tagit mitt inlägg på ett helt annat sätt. Du valde att inte göra det. Det får stå för dig.meanmachine skrev:Men det är så typiskt att man då förknippas med att vilja sälja. Så sjukt och genomruttet. men det är ju Magnus i ett nötskal. En jäkla typ.
MagnusÖstberg skrev:Vore skittråkigt om dina inlägg hela tiden måste misstänkas att du skriver dom för att skapa efterfrågan till nått du vill bli av med
Nattlorden skrev:meanmachine skrev:Som ett mottdrag mot polariseringen tidigare i tråden men den ser du väl inte?
Du jobbar bra på att skapa en sådan snarare där den inte funnits, ta mig som exempel, du kan gå tillbaka långt i mina poster och hitta flertalet poster där jag tagit upp Revel som bland de bästa återgivare jag hört, så polariseringen Revel vs. Ino är din helt egna skapelse...
meanmachine skrev:Plutten då Det var en öm tå...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster