matså skrev:Tråden kan stängas. Man behöver bara 9000kr. Varför det? Jo för så lite kan man köpa Monitor Audio RX6. Varför är de bäst? Jo för att jag har dem.
Moderator: Redaktörer
matså skrev:Tråden kan stängas. Man behöver bara 9000kr. Varför det? Jo för så lite kan man köpa Monitor Audio RX6. Varför är de bäst? Jo för att jag har dem.
käre fanatiske gräsmatteägare. Oj tänkte på det.Nattlorden skrev:matså skrev:Tråden kan stängas. Man behöver bara 9000kr. Varför det? Jo för så lite kan man köpa Monitor Audio RX6. Varför är de bäst? Jo för att jag har dem.
Säljer du då? Annars går de ju inte att köpa...
matså skrev:käre fanatiske gräsmatteägare. Oj tänkte på det.Nattlorden skrev:matså skrev:Tråden kan stängas. Man behöver bara 9000kr. Varför det? Jo för så lite kan man köpa Monitor Audio RX6. Varför är de bäst? Jo för att jag har dem.
Säljer du då? Annars går de ju inte att köpa...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ibland skall även jag hitta rätt.HK430 skrev:matså skrev:käre fanatiske gräsmatteägare. Oj tänkte på det.Nattlorden skrev:matså skrev:Tråden kan stängas. Man behöver bara 9000kr. Varför det? Jo för så lite kan man köpa Monitor Audio RX6. Varför är de bäst? Jo för att jag har dem.
Säljer du då? Annars går de ju inte att köpa...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
matså, du har humor!
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 22 gäster