Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:celef skrev:Vacker bild som vanligt, hur lyckas du få med tjejerna, min fru skriker högt om jag försöker fota henne intill stereon
Tack, min fru med, Fabianah e alltså inte min fruoch tur e nog det...
mikro skrev:Nattlorden skrev:Mikro - tror du verkligen att någon tror på recensionerna i denna tråden??
Han blir åtsagd att vara tydlig med sin kommersiella koppling till hifi-branschen. Varför då om ingen ändå tar honom på allvar?
Nattlorden skrev:För att vi sett hans gamla youtubefilmer där han visade hur han svälte sig så byxorna ramlade ned för att kunna köpa monsterkabel att slakta till sina hörlurar?
mikro skrev:Det här börjar kännas jvligt oseriöst, finns det ingen annan avdelning för skoj och parodi på forumet som den här tråden passar bättre i? En snubbe som enligt egen utsago bedriver kommersiell verksamhet lämnar gratisprover som sedan folk höjer till skyarna. Vad är syftet egentligen, att lura folk att donera mer pengar genom att skriva en massa löjliga recensioner? Antingen ljuger killen på sin sida om folk som köpt skräpet till på hittade priser, eller så har han verkligen lyckats lura folk (vilket jag starkt betvivlar). Ingetdera är något att applådera, vad håller ni på med egentligen?
mikro skrev:hifikg skrev:celef skrev:Vacker bild som vanligt, hur lyckas du få med tjejerna, min fru skriker högt om jag försöker fota henne intill stereon
Ja hon ser ju ut som en fjortonåring. Vad f-n håller ni på med egentligen?? Lägga upp bilder på minderåriga i en sexuellt anstötlig kontext.
hifikg skrev:mikro skrev:hifikg skrev:celef skrev:Vacker bild som vanligt, hur lyckas du få med tjejerna, min fru skriker högt om jag försöker fota henne intill stereon
Ja hon ser ju ut som en fjortonåring. Vad f-n håller ni på med egentligen?? Lägga upp bilder på minderåriga i en sexuellt anstötlig kontext.
Fabianah e 22 eller om hon fyllt 23 nyss t o m, don´t worry. Bor du möjligen på Gotland?
mikro skrev:Nattlorden skrev:Mikro - tror du verkligen att någon tror på recensionerna i denna tråden??
Han blir åtsagd att vara tydlig med sin kommersiella koppling till hifi-branschen. Varför då om ingen ändå tar honom på allvar?
BPM skrev:Vad f-n gör herr Mikro i en tråd som han anser vara så anstötlig?
Patrick82 skrev:genstruktur skrev:
Har placerat min Alien Lake här, jag tycker inte den fungerar. Vad gör jag för fel patrik82?
Prova att sätta den på en platt yta.
genstruktur skrev:Patrick82 skrev:genstruktur skrev:
Har placerat min Alien Lake här, jag tycker inte den fungerar. Vad gör jag för fel patrik82?
Prova att sätta den på en platt yta.
Okej, men den ligger faktiskt på den plana ytan längst ut på min Denon 2808. Men jag skall prova att flytta runt den tycker du, alternativt prova på andra delar i maskinparken? Fungerar den på högtalare?
Edit: Jag skall se en film nu, skall se om svärtan och bilden blivit bättre, innan har jag bara testat med ljud. Återkommer!
MagnusÖstberg skrev:Så, nu har nu haft era prylar ett tag.
Hur många av er skulle, och nu sätter vi på seriositeten, rekommendera eller råda någon att köpa något av det ni fått?
Tänk nu på var ni lägger lojaliteten i era inlägg.
MagnusÖstberg skrev:Hur många av er skulle, och nu sätter vi på seriositeten, rekommendera eller råda någon att köpa något av det ni fått?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster