Tack! Bra pris.
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Ranefjord skrev:Vinylcalle: Vad bra det har blivit!Riktigt ombonat och trevligt.
Verkligen. Bara cigarr-röken som saknas.
Ranefjord skrev:Vinylcalle: Vad bra det har blivit!Riktigt ombonat och trevligt.
Conan skrev:mrGaskill skrev:pi60(s?) gör sig väldigt bra i vitt tycker jag.Om det inte är vitt så är det snyggt på bilden oavsett vad.
Jodå det är pi60s och färgen är vit typ dvs Porsche Pearl - fint ska det va´...
Vinylcalle skrev:Ranefjord skrev:Vinylcalle: Vad bra det har blivit!Riktigt ombonat och trevligt.
Tack. Jo jag är väldigt nöjd. Det är lite trångt här hemma men det påverkar inte ljudet när man är ensam. Gillar dessutom att sitta ganska nära.
Ska bara få hem mitt stora Accuphase steg ifrån lite allmän översyn, köra lite ny optimering av frekvenskorrigeringen för basen sen tänkte jag bjuda hem folk som vill. Kommer gärna och lyssnar hos dig när du fått ordning på ditt nya rum.
MvH Carl
Perfector skrev:
Jag är fortfarande vettlöst impad av pelarna.
Så lika mina 2 meters med 20 st. 3" i varje, men du hade väl fler i dina?
mrGaskill skrev:Coolt. Får Clockwork Orange-vibbar, på ett bra sätt.Ingen picknick-player direkt.
mrGaskill skrev:Jag kan tänka mig att de ser väldigt bra ut på riktigt. Jag har för mig att jag läst att de kostade väldigt mycket i någon annan tråd. Har du något minne av hur mycket ytbehandlingen kostade extra?
Morello skrev:Vinylcalle skrev:Ranefjord skrev:Vinylcalle: Vad bra det har blivit!Riktigt ombonat och trevligt.
Tack. Jo jag är väldigt nöjd. Det är lite trångt här hemma men det påverkar inte ljudet när man är ensam. Gillar dessutom att sitta ganska nära.
Ska bara få hem mitt stora Accuphase steg ifrån lite allmän översyn, köra lite ny optimering av frekvenskorrigeringen för basen sen tänkte jag bjuda hem folk som vill. Kommer gärna och lyssnar hos dig när du fått ordning på ditt nya rum.
MvH Carl
Vad är det för slutsteg man ser på bilden?
Vågar inte gissa; det blev ju fel förra gången.
Thomas_A skrev:
Stiligt, nästan som ett konstverk, kolorerat svartvitt foto.
Med anledning av tidigare kommentarer, här sitter väl TV ganska högt upp på vägg?
jonaz81a skrev:Fina vardags/lyssnings/bio-rum!
Det kanske bäst jag postar en till ögonblicksfärsk bonnig bild på min "lek-setup" i datorrummet så andra med mindre fina lyssningsrum vågar posta lite bilder!
Inte mycket ser ut som igår förutom "party-lådorna", här är det som sagt snabba ryck! Jag har orkat släpa ut Heco-högtalarna till vardagsrummet igen, bild kommer senare när jag kopplat in allt.
[ Bild ]
Morello skrev:jonaz81a skrev:Fina vardags/lyssnings/bio-rum!
Det kanske bäst jag postar en till ögonblicksfärsk bonnig bild på min "lek-setup" i datorrummet så andra med mindre fina lyssningsrum vågar posta lite bilder!
Inte mycket ser ut som igår förutom "party-lådorna", här är det som sagt snabba ryck! Jag har orkat släpa ut Heco-högtalarna till vardagsrummet igen, bild kommer senare när jag kopplat in allt.
[ Bild ]
Har du ett moderkortsmuseum på väggen?
Adhoc skrev:Länk som tål att upprepas mer än en gång, läge att rådfråga dom här nissarna (?): https://youtu.be/dSINO6MKtco
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster