Topping Pre90 sista ordet, stereophile!!!

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
paa
Sökaren

Re: Topping Pre90 sista ordet, stereophile!!!

Inläggav paa » 2022-02-05 16:21

goat76 skrev:
paa skrev:
goat76 skrev:Jag tittade lite över recensionerna på försteg hos ASR och av de 15 stycken recenserade är det är bara 4 stycken som Amir rekommenderar, 3 av fabrikatet Schiit och så denna Topping Pre90. Är det ett "svart hål" i marknaden för försteg, eller är det bara så att de flesta inte har användning för flertalet ingångar?

Vad menas med "flertalet ingångar", är det "mer än hälften av ingångarna", eller helt enkelt bara "mer än en ingång"?

Förlåt om "flertalet" var ett inkorrekt ordval och att det ställde till så mycket problem för dig. Tycker du verkligen det var svårt att förstå innebörden i det jag skrev, eller kändes det bara lite roligt att tråka en annan medlem på forumet?

Finns det ens en rimlighet att jag menade något annat än det du mycket väl vet att jag menade?
Bidra med något positivt istället, exempelvis ett svar på den ställda frågan.

Om jag kunnat svara hade jag gjort det. Men att det är fyra rekommenderade av 15 testade försteg står ju inte i någon relation till någon sorts marknadsundersökning, så det beror väl på vad Amir sett som intressant att testa, eller helt enkelt fått tag på bara?
Sen är det säkert så att det säljs betydligt fler slutsteg än försteg, främst för att användas med AV-receivrar i hemmabioanläggningar.
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005
Numera pensionär.
Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.

Föregående

Återgå till Generellt om hifi