Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Är Larsen helt ointressant som samarbetspartner? Bara en tanke, John gjorde Carlsson o Larsen kanske inte är så stora att de inte skulle kunna ta på sig mer produktion. Fast det kanske vore som att be Ford skruva ihop Opelkarosser...
MagnusÖstberg skrev:hifikg skrev:Är Larsen helt ointressant som samarbetspartner? Bara en tanke, John gjorde Carlsson o Larsen kanske inte är så stora att de inte skulle kunna ta på sig mer produktion. Fast det kanske vore som att be Ford skruva ihop Opelkarosser...
Man kan aldrig veta, men jag skulle vara ointresserad om jag var Larsen.
RogerGustavsson skrev:MagnusÖstberg skrev:hifikg skrev:Är Larsen helt ointressant som samarbetspartner? Bara en tanke, John gjorde Carlsson o Larsen kanske inte är så stora att de inte skulle kunna ta på sig mer produktion. Fast det kanske vore som att be Ford skruva ihop Opelkarosser...
Nu har ju John passerat 70 och har förmodligen fullt upp med sina egna alster och kanske inte är så intresserad av heltidsjobb med andras produkter? Har ni koll på hur stora serier det är tal om för Guru?
Nattlorden skrev:RogerGustavsson skrev:MagnusÖstberg skrev:
Nu har ju John passerat 70 och har förmodligen fullt upp med sina egna alster och kanske inte är så intresserad av heltidsjobb med andras produkter? Har ni koll på hur stora serier det är tal om för Guru?
Jag hoppas verkligen inte John står och skruvar ihop alla Larsen-ex personligen..
petersteindl skrev:Nattlorden skrev:RogerGustavsson skrev:
Jag hoppas verkligen inte John står och skruvar ihop alla Larsen-ex personligen..
Gör ett besök på fabriken så får du se.
Nattlorden skrev:Jag hoppas verkligen inte John står och skruvar ihop alla Larsen-ex personligen..
RogerGustavsson skrev:Nattlorden skrev:Jag hoppas verkligen inte John står och skruvar ihop alla Larsen-ex personligen..
John med hjälp av dottern Frida tror jag det är.
Nattlorden skrev:RogerGustavsson skrev:Nattlorden skrev:Jag hoppas verkligen inte John står och skruvar ihop alla Larsen-ex personligen..
John med hjälp av dottern Frida tror jag det är.
![]()
Hade väntat mig minst 15 pers.
hifikg skrev:Är Larsen helt ointressant som samarbetspartner? Bara en tanke, John gjorde Carlsson o Larsen kanske inte är så stora att de inte skulle kunna ta på sig mer produktion. Fast det kanske vore som att be Ford skruva ihop Opelkarosser...
IngOehman skrev:Det är riktigt / så har jag förstått det.
Vh, iö
IngOehman skrev:Det är riktigt / så har jag förstått det.
Vh, iö
ChristianAndersson skrev:Varför anmärker ingen att
det ska vara +1 på den;
dvs QM10 Two ?
Jag skyller på bildkällan...
IngOehman skrev:Elementet som spelar registret 375-3000 Hz är det som bör hamna 62-74 cm över golv.
Å andra sidan är även höjden för det som spelar 100-200 Hz av betydelse, men av helt andra skäl...
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 41 gäster