petersteindl skrev:Almen, ett tungt lass vilar på dina axlar
Fast eftersom det är i Kina så måste det väl mer bli som att Almen vilar sina
axlar på det där tunga lasset. Och det kanske är bekvämt!
Vad var ämnet?
Mvh E*
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Almen, ett tungt lass vilar på dina axlar
Greensleeves skrev:Almen skrev:Jag tror inte det är en generell trend med litet och osynligt. Kolla bara på hur köken ser ut... För många är musik inte så viktigt, helt enkelt. Den skall finnas där, men kvaliten kan det kompromissas ganska mycket med (förutom att de flesta tror att dyrt=ljudkvalitet). Statusen ligger inte så mycket i hur det låter, utan hur litet och dyrt det är.
Ett fint och tänkvärt inlägg, Almen..!
E skrev:petersteindl skrev:Almen, ett tungt lass vilar på dina axlar
Fast eftersom det är i Kina så måste det väl mer bli som att Almen vilar sina
axlar på det där tunga lasset. Och det kanske är bekvämt!
Vad var ämnet?
Mvh E*
Almen skrev::D![]()
![]()
![]()
![]()
Fan grabbar, jag är nöjd med att magen har stabiliserat sig. Får se hur det blir med revolution och OS-medaljer.
E skrev:Vad var ämnet?
Almen skrev::D![]()
![]()
![]()
![]()
Fan grabbar, jag är nöjd med att magen har stabiliserat sig. Får se hur det blir med revolution och OS-medaljer.
IngOehman skrev:Almen skrev::D![]()
![]()
![]()
![]()
När jag var i Kina helt nyligen, så var alla diskussionsforum spärrade
från internet.
Hur kan du vara mä oss därifrån?![]()
Skrev jag det? Märkligt, det minns jag inte.sportbilsentusiasten skrev:Greensleeves skrev:Almen skrev:Jag tror inte det är en generell trend med litet och osynligt. Kolla bara på hur köken ser ut... För många är musik inte så viktigt, helt enkelt. Den skall finnas där, men kvaliten kan det kompromissas ganska mycket med (förutom att de flesta tror att dyrt=ljudkvalitet). Statusen ligger inte så mycket i hur det låter, utan hur litet och dyrt det är.
Angående kök tycker jag det även går mot mindre. Dock inte mindre funktioner som du (Almen) skrev.
Greensleeves skrev:IngOehman skrev:Almen skrev::D![]()
![]()
![]()
![]()
från internet.
Ursäkta ett brutalt inhopp i din frågeställning till Almen, bäste Ingvar!, men jag tror det handlar om följande. Bortsett från att den försynte gentlemannen vi känner som Almen är kapabel att sopa rent på friidrottsbanorna, lite vid sidan av medeljplockandet initiera en världsrevolution syftandes till att avskaffa allsköns diktaturer, och oklanderligt sköta sina professionella åtaganden, är jag övertygad om att han... mäktar med så mycket mer... jag tror banne mig att Almen besitter djupare mediala krafter på ett sätt vi har svårt att verkligen förstå - krafter som ger honom möjlighet att via allsköns rymder... fri från normala begränsningar i tid och rum... helt frikopplad från sociala, kulturella och juridiska gränsdragningar... - kommunicera med omvärlden och med faktiskt.se...
Det tror jag bestämt.

Surfar internt via jobbet, dvs han ansluter mot internet via ett annat land kanskeIngOehman skrev:Almen skrev::D![]()
![]()
![]()
![]()
från internet.
Vh, iö
Almen skrev:Skrev jag det? Märkligt, det minns jag inte.sportbilsentusiasten skrev:Greensleeves skrev:Almen skrev:Jag tror inte det är en generell trend med litet och osynligt. Kolla bara på hur köken ser ut... För många är musik inte så viktigt, helt enkelt. Den skall finnas där, men kvaliten kan det kompromissas ganska mycket med (förutom att de flesta tror att dyrt=ljudkvalitet). Statusen ligger inte så mycket i hur det låter, utan hur litet och dyrt det är.
Angående kök tycker jag det även går mot mindre. Dock inte mindre funktioner som du (Almen) skrev.
Almen skrev:Jag tror inte det är en generell trend med litet och osynligt. Kolla bara på hur köken ser ut. Skulle vilja se den partner som accepterar en liten kokplatta, en grå plastskärbräda samt fyra små grå plastknivar på väggen som köksutrustning. Nä, där får det minsann vara stort, dyrt, och massvis med rostfritt och ekträ.
Almen skrev:Jag vet inte vad för övernaturliga krafter jag har, men de två veckor jag har varit i Kina har det inte varit några problem med forum på internet. Jag blir nästan rädd när jag läser om mig själv.
Eller så blir jag rädd för Greensleeves...
Frodrak skrev:Greensleeves:
Jösses!
![]()
![]()
![]()
IngOehman skrev:Tycker dina inlägg var mycket bra. Det är ju sådana där saker man vill veta.
subjektivisten skrev:Humorn slutar aldrig på MHB. Nu har visst Svante, phon mfl bekräftat att F/E lyssning har massa fel och problem.
subjektivisten skrev:Ja, och det är en jäkla skillnad på mindre problem och stora problem.
Svante skrev:subjektivisten skrev:Humorn slutar aldrig på MHB. Nu har visst Svante, phon mfl bekräftat att F/E lyssning har massa fel och problem.
Alltså, det har den ju, men de är färre än för de flesta andra metoder att göra lyssningstest.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster