Moderator: Redaktörer
Sladd skrev:Men vi skall stå och säga "lycka till" när han behöver uppmuntras
Vi skall säga "fy farao vad starkt av dig, stå på dig" när han berättar om sina bekymmer
vi skall säga "självklart är du välkommen upp till butiken" när han frågar via mail om han är välkommen
Vi skall säga "självklart gräver vi ned stridsyxan" när han vill det.
Däremellen går det här jädrans dissandet och misstänliggörandet igång igen... Klart man blir ohyggligt trött på honom!
Ibland undrar jag vad allt detta handlar om. Egentligen. Nu har han hållt på i 4 år.
Nattlorden skrev:Sladd - om en förändring skall bli bestående så måste man lära sig att släppa historia bakom sig.
Skall man betrakta varje ny tråd och varje ny post med ALL historik från en person sedan tidernas begynnelse så kan aldrig en förändring till det bättre slå igenom.
Är stridyxan nedgrävd vid ett tillfälle så dör all historik innan dess. Det borde väl vara en självklarhet.
Skall hetsporren vara förbjuden att ta upp ett ämne (som vem som helst skulle kunnat ta upp!) bara för att det rör sig i trakterna av dina produkter? Var inte yxan nedgrävd?
Det kan inte vara så att du fortfarande är överkänslig och därför tolkar in lite väl mycket? Jag hade inte en tanke på att det var något påhopp på Advantage/Bladelius eller ditt företag förrän du dök in och drog upp det...
Mayro skrev:Jag kan bara markera att man behöver inte skriva ordet ino ens här förän man får attaker på sig...
Mayro skrev:Jag kan bara markera att man behöver inte skriva ordet ino ens här förän man får attaker på sig...
Jag tror han insett att det var riktigt korkat inlägg. Det har du rätt i. Men ursäkten var kändes inte så uppriktig som man kunde hoppats på.Mayro skrev:Så.. att det komm en reaktion är solklar.. Att det blev korkat är en annan sak.. men Sladd bad om ursäkt för det..
Fika är gott.Mayro skrev:Nu skippar jag tråden... detta är för mycket bara just nu.. Fikat väntar..
Sladd skrev:Om Hetsporren tagit illa upp så ber jag om ursäkt.
Läs den Mayro, den kunde använts som radioreklam om den nu inte bara var två sidor lång!!
Hej!
Vad fick dig att vara tveksam till testet?
(jag har inte sett det själv)
Sladd skrev:Jag kommer dock att skruva i ett kondensatorbankkort.