Moderator: Redaktörer
Aake_GBG skrev:Hej,
Är nytillkomen till detta forum som registrerad medlem men måste erkänna att jag tittat in från tid till annan.
Profil eller snarare "liten upplysning om" finns på ny medlem.
Musik smaken tenderar att bli mer och mer 360 grader och senaste glädjeämnet är Afrikansk jazz med Kora jazz trio, Richardo Bona och Manu Dibango som för stunden står för den mesta musikglädjen.
Annars finns allt från Black Sabbat till Mozart i hyllan.
MVH, Åke
stefanolo skrev:Tjenis alla trevliga, glada, kunniga, debattlystna, argumenterande forumbröder och systrar. Jag har läst här på faktikst.se ett bra tag (ca två år) men inte blivit medlem förrän nyligen.
Kände att jag behövde ett forum med högt i tak (på riktigt) med en hög andel vetenskaplig och intellektuell hederlighet. Är medlem på "fikaforum"och har trivts (och trivs) bra där men saknade lite mer raka rör i diskussionerna ibland.
Förväntar mig mothugg när jag förtjänar det och kommer att "hugga emot" när jag har sakliga argument.
/stefan
Pitts skrev:..Hej på Er Alla...![]()
Som Ni kanske sett så har jag häckat runt här ett tag nu i olika trådar med både dumma och kanske mindre dumma frågor men tänkte att det vore kanske lika bra att "Hejja" på Er Alla på en gång....![]()
Ni som har frågor om mitt "Nick" kan ju googla på namnet Pitts och få upp en massa intressanta förslag på vad det kan vara jag menar......säger så här, jag är flygtokig.....(ett liiitet stalltips).
Pitts skrev: Ni som har frågor om mitt "Nick" kan ju googla på namnet Pitts och få upp en massa intressanta förslag på vad det kan vara jag menar......säger så här, jag är flygtokig.....(ett liiitet stalltips).
DS skrev:Vi syns väl där ute i trådarna snart!
jummarn skrev:Efter som jag är ny här på Faktiskt så får jag väll lov att presentera mig. I brist på bekanta med detta intresse så har jag helt enkelt sökt mig till denna sida. Bor för övrigt nära Linköping.
Håller just nu på med att bygga på min anläggning med en någorlunda vettig vinylförstärkare. Har iallafall kommit överens med en som jag ska köpa ett Dali riaa av.
Efter att ha browsat lite genom endel HiFi-Forum så måste jag säga att jag tycker att faktiskt inte verkar vara ett sådant forum där alla försöker ha en dyrare uppsättning än alla andra, helt enkelt ett mycket trevligt forum, hoppas jag inte har fel.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 25 gäster