Moderator: Redaktörer
OlA-68 skrev:inpackad i sin tomkartong som du trodde var en tomkartong tills du lyfte på den
Tomkartongen = orginalemballaget
logiskt naturligt
används den inte så mår den bäst inpackad
Det var mycket trevligt, och man undrar vad det kan komma sig att nästan varenda 78-varvare innehåller bra musik, när inte en modern CD plockan på slump hos fonogramhandlaren gör det...)
MP skrev:Jag tror att Ola har fått inside information.
Nefilim skrev:Trodde denna tråd var färdig nu när 208:an var återfunnen? Eller den kanske kommit bort igen?
Men det går ju att fortsätta med denna tråden i evighet, eftersom det tycks vara ett kärt ämne!
Händer det ännu en gång, får nog en fjärrskådare anlitas!
OlA-68 skrev:MP skrev:Jag tror att Ola har fått inside information.
konspirationsteoretiker existerar alltid pga missunsamhet .när det självklara lyser som en ledstjärna för dem skall de utropa sig själva som bättre vetande och ta brilliansen av tanken som upplyst dem
mats skrev:tror knappas tråden hade blivit lika lång om det gällde andra märken än Nad 208. Möjligtvis då några billiga Denon maskiner, Sentec, 668 eftersom dom också är väldigt heliga för vissa här.
Nattlorden skrev:mats skrev:tror knappas tråden hade blivit lika lång om det gällde andra märken än Nad 208. Möjligtvis då några billiga Denon maskiner, Sentec, 668 eftersom dom också är väldigt heliga för vissa här.
...och du är lika avundsjuk som alltid...
Semesterdags?mats skrev:tror knappas tråden hade blivit lika lång om det gällde andra märken än Nad 208. Möjligtvis då några billiga Denon maskiner, Sentec, 668 eftersom dom också är väldigt heliga för vissa här.
Johan_Lindroos skrev:Mats, du ska hålla dig undan min egen tråd med ditt tröttsamma religiösa O.T.-skitsnack!
mats skrev:Johan_Lindroos skrev:Mats, du ska hålla dig undan min egen tråd med ditt tröttsamma religiösa O.T.-skitsnack!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ni får snacka om den heliga apparaten hur mycket ni vill. Skall inte störa mer. Fortsätt tillbe
![]()
OlA-68 skrev:mats skrev:Johan_Lindroos skrev:Mats, du ska hålla dig undan min egen tråd med ditt tröttsamma religiösa O.T.-skitsnack!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ni får snacka om den heliga apparaten hur mycket ni vill. Skall inte störa mer. Fortsätt tillbe
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster