FBK skrev:Varför skriver du så?
Var det inte du som var trött på tjyvnyp hela tiden??
Jag blir iallafall trött på att du skriver osanningar om att allt som inte är testat av LTS skulle vara dåligt. Det har LTS aldrig sagt, och du ljuger nu.
Berätta nu varför du sprider lögner, om det inte är för att du hoppas bli uppfattad som cool eller nått annat bland dem som retar sig på LTS.
Ditt inlägg har inget konstruktivt innehåll alls. Du har inte ens berättat på vilket sätt basåtergivningen blir bättre, eller om du provat med något annat som kontrollobjekt. Det skulle vara intressant att veta, tex gamla apelsiner eller använda hockeypuckar.
Men mest intressant skulle vara om du slutade skriva medvetet provokativa inlägg som avslutas med som extra utryck för att "haha nu fick ni er igen - jag skiter i om jag hittar på för detta inlägg är bara menat att ratas"
Ojdå...

olika tjynyp utsätts man ofta för om man inte tillhör rätt gäng här eller har "rätt uppfattning" om kablar, tweak osv osv,
och det vet du mycket väl, och jag har inte rätt uppfattning som du också vet. Sedan så sprider jag inga lögner alls

Utan jag skriver detta därför att det har blivit mycket så att om saker inte har testats av LTS
eller har bevisats på olika sätt att en sak verkligen påverkar något så är det skit och okej att häckla så mycket det bara går. Sedan om någon eller några skriver att de tycker att en pryl funkar så är de lättlurade eller något ännu värre och det skriks "bevisa". Jag har bara delgett mina erfarenheter kring dessa Soundcare Superspikes i jämförelse mot orginalspikes som följer med alla golvhögtalare och mina erfarenheter på olika golv underlag är nästan helt entydiga. Sedan om du inte tycker att det inte innehåller något konstruktivt alls får du gärna göra det,då man får skriva ner erfarenheter utan att det ska bli korsförhör efteråt. (taggarna utåt idag eller?) Hade du haft en annan attityd så hade jag kunnat berättat mer om mina erfarenheter, men det är skit samma nu då man bemöts på detta sätt av dig

Jomen vänta nu, hur andra har agerat ändrar väl inte hur du agerar?
För övrigt undrar jag hur du kan säga att du har fel uppfattning. Har du hört mig säga det? Skulle inte tro det! Att ni håller på och skall dela in alla hit och dit är ju meningslöst. Ni har ju för tusan mer gemensamt med varandra än de som inte sysslar med hifi alls! Ni borde kunna bete er som människor mot varandra. TYcker jag.
Jag kan ärligt säga att jag inte ser de olika gängen du pratar om, utan bara typ fem-sex personer som
konstant tjaffsar med varandra vad det än handlar om. Att det förekommer tjyvnyp mellan er ger dig ingen rätt att blanda in LTS som förening - så länge föreningen aktivt deltagit som förening i debatten, eller gett ut någon information som man diskuterar. Du använde vår förening som ett slagträ. Det får du acceptera att jag reagerar mot.
Det där med om prylar testats eller inte testats av LTS tycker jag personligen är ett jäkla oskick. Det mest troliga är väl att det inte testats för att vi testar så lite prylar. Det betyder ju inte att nått är kasst. Du vet mycket väl hur trött jag är på att alla möjliga slänger in LTS i debatter i tid och otid. Kan inte folk stå för sina egna slutsatser? Och kom inte och säg att ditt

inte slängs in för att du är så övernöjd med dig själv som du kunde bli.
Jag är inte ute efter nått korsförhör, jisses,
leta inte troll överallt mannen! Jag bara undrar hur basåtergivningen förbättras enligt er som provat och märkt skillnad. Jag har inte provat, men är nyfiken iallafall på ditt svar och vad du tror resultaten beror på. För det antar jag att ni pratat om?
Jag har inte gjort narr av dig det minsta för hur ni upplever något. Det skulle jag aldrig göra.