Moderator: Redaktörer
bootstrap skrev:Almen skrev:bassman skrev:Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Jajjemen!!bootstrap skrev:MagnusÖstberg skrev:"Skall du verkligen gömma basmodulerna, det ser ju rätt fräckt ut"
Sa hon verkligen "basmoduler" ordagrant?
Säker på att det inte var en she-male?
/ B
![]()
den var fin
Jag fattar inte skämtet.
Jag vet inte men jag tror han menar sin högra hand
bassman skrev:bootstrap skrev:Almen skrev:bassman skrev:Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Jajjemen!!bootstrap skrev:MagnusÖstberg skrev:"Skall du verkligen gömma basmodulerna, det ser ju rätt fräckt ut"
Sa hon verkligen "basmoduler" ordagrant?
Säker på att det inte var en she-male?
/ B
![]()
den var fin
Jag fattar inte skämtet.
Jag vet inte men jag tror han menar sin högra hand
Google är vår vän
http://sv.wikipedia.org/wiki/Shemale
Almen skrev:Jo, jag vet vad en shemale är, men jag fattar fortfarande inte.
gnypp45 skrev:Almen skrev:Jo, jag vet vad en shemale är, men jag fattar fortfarande inte.
Skämtet var väl helt enkelt att det inte kan vara en riktig biologisk kvinna, då hon dels håller reda på att det heter "basmoduler" och dels inte tycker att de ska gömmas undan för att "det ser ju rätt fräckt ut". (Låter ju mer som något en kille skulle säga.)
MagnusÖstberg skrev:Jag har fler citat, det här kommer från tjejen jag hamnade i Stockholm för, och som numera är en fantastisk vän:
"Jag kanske skall registrera mig på Faktiskt.se som audioänkan".
Det var inte forumets fel att det tog slut
MagnusÖstberg skrev:Det skall jag göra! Mia är gravid nu
Edit: Hon blev jätteglad och hälsar tillbaka!
MagnusÖstberg skrev:Jag har fler citat, det här kommer från tjejen jag hamnade i Stockholm för, och som numera är en fantastisk vän:
"Jag kanske skall registrera mig på Faktiskt.se som audioänkan".
Det var inte forumets fel att det tog slut
Bill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Tycker det var ett märkligt uttalande av en Bill50x faktiskt.
HahahaDet var ett skämt Magnus, har du hört talas om sånt?
Hälsa ditt ex och önska lycka till med barnet!
/ B
MagnusÖstberg skrev:Det skall jag göra! Mia är gravid nu :)
Jag förstod inte alls det roliga, vad var det som var kul, och varför var det kulBill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Tycker det var ett märkligt uttalande av en Bill50x faktiskt.
/ B
MagnusÖstberg skrev:Jag förstod inte alls det roliga, vad var det som var kul, och varför var det kulBill50x skrev:MagnusÖstberg skrev:Tycker det var ett märkligt uttalande av en Bill50x faktiskt.
/ B
petersteindl skrev:MagnusÖstberg skrev:Det skall jag göra! Mia är gravid nu :)
Grattis, hur långt är det kvar tills du blir pappa?
jonasp skrev:Att befästa könsroller är inte roligt, bara unket och lågt.
Nattlorden skrev:jonasp skrev:Att befästa könsroller är inte roligt, bara unket och lågt.
Om det nu är det som gjordes. Samma uttalande kan också tolkas som en drift med gammalt könsrollstänk. Det är mottagaren som väljer det.
steveo1234 skrev:petersteindl skrev:MagnusÖstberg skrev:Det skall jag göra! Mia är gravid nu :)
Peter, i all välmening så bör man vara försiktig med den sortens kommentar. Den kan ta väldigt illa om man har otur..
Nattlorden skrev:Om det nu är det som gjordes. Samma uttalande kan också tolkas som en drift med gammalt könsrollstänk. Det är mottagaren som väljer det.jonasp skrev:Att befästa könsroller är inte roligt, bara unket och lågt.
MagnusÖstberg skrev:steveo1234 skrev:petersteindl skrev:MagnusÖstberg skrev:Det skall jag göra! Mia är gravid nu :)
Peter, i all välmening så bör man vara försiktig med den sortens kommentar. Den kan ta väldigt illa om man har otur..
Japp, visst kan det vara så.
Ibland bör man tänka efter två gånger om vad man skriver på internet. Nu känner jag ju Peter rätt bra och han vet om att vi har en bra relation och inte menar illa. Men han vet inte om orsakerna till att det tog slut eller omständigheterna runt det.
Det här kunde varit väldigt känsligt och tagit väldigt hårt.
Egentligen vet jag inte varför man kommenterar inläggen i en sådan här tråd så som det görs, men det kan ju bero på att många är singlar, kanske önskar att de hade en flickvän och blir påminda om det i en sådan här tråd. De kanske saknar någon som talar om att det är vedervärdigt och helt uteslutet med en kubikmeter basmoduler i lägenhetenEller så önskar de att deras partner hade lite mer förståelse för deras intresse och blir galet avundsjuka på de som har en sådan flickvän?
Användare som besöker denna kategori: Frippland och 23 gäster