meanmachine skrev:Jag har lyckas hålla mig från denna tråd men kunde inte hålla mig nu
http://www.blocket.se/vi/12549354.htm?ca=2_s
Gillar också att det står att de är mycket sällsynta.

Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:Jag har lyckas hålla mig från denna tråd men kunde inte hålla mig nu
http://www.blocket.se/vi/12549354.htm?ca=2_s
Undrar hur skivan låter? Jag får nog ta och köpa den ändå. Kan ju vara kul att höra om dom verkligen har använt de där vita sakerna ....subjektivisten skrev:Ja, proffsen använder proffssaker, helt klart
phon skrev:Undrar hur skivan låter? Jag får nog ta och köpa den ändå. Kan ju vara kul att höra om dom verkligen har använt de där vita sakerna ....subjektivisten skrev:Ja, proffsen använder proffssaker, helt klart
Lust skrev:phon skrev:Undrar hur skivan låter? Jag får nog ta och köpa den ändå. Kan ju vara kul att höra om dom verkligen har använt de där vita sakerna ....subjektivisten skrev:Ja, proffsen använder proffssaker, helt klart
Det kan gå att höra HUR de använt dom och inte uteslutande OM de gjort det. Detsamma gäller för EQ, effekter etc..
Stoppar nog där då det mesta redan sagts i tråden.
IngOehman skrev:Det brukar inte vara så svårt att höra att registret 1-2 kHz är undertryckt och att registret däröver, frånsett det högre diskantregistret, är överbetonat och illaljudande (således att man inte kan dra upp volymen utan att det låter illa).
Basregistret brukar kunna låta lite hur som helst dock, eftersom det inte hörs i NS10.
Lust skrev:phon skrev:Lust skrev:phon skrev:subjektivisten skrev:Ja, proffsen använder proffssaker, helt klart
Undrar hur skivan låter? Jag får nog ta och köpa den ändå. Kan ju vara kul att höra om dom verkligen har använt de där vita sakerna ....
Det kan gå att höra HUR de använt dom och inte uteslutande OM de gjort det. Detsamma gäller för EQ, effekter etc..
Stoppar nog där då det mesta redan sagts i tråden.
Ja, jag skrev ju det.
Jag undrade HUR skivan låter. Och OM dom har använt de vita sakerna. Om OM-et möjligen påverkar HUR-et. Det var därför jag tänkte köpa skivan. För att höra HUR den låter.
Vad är problemet?
phon:
Vet inte ens vad det är för slags problem du pratar om. Jag har då inte tagit upp något.
meanmachine skrev:man kunde ju undra vaför man tog fram en sådan redan infekterad tråd igen.
IngOehman skrev:Det kan bero på att det är en intressant fråga, och att
den som gjorde det trodde att infektionen hade lagt sig.
Det borde den ju ha gjort, tycker jag. Blir lika förvånad
varje gång den blossar upp igen. I synnerhet efter den
rejäla kur som Phon applicerade på infektionen. Det är
ett under att några smittoämnen överlevt.![]()
Vh, iö
IngOehman skrev:Hjälper det?
Är det därför man saltar kött som skall hålla sig mot bakterieangrepp
menar du?
Själv tycker jag mest bara att det gör ont. Jag undviker det helst.![]()
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster