Robert skrev:IngOehman skrev:Robert skrev:IngOehman skrev:Jag som trodde du skulle föreslå att "man vrider på helt enkelt tills det blir precis vitt. Varken mer eller mindre. Blir det för vitt så får man väl vrida ned. Fast man kan byta skala också, och då blir det som nyss var övervitt vitt istället. o s v..."
Men det skrev du inte.
Ingvar: Kan Du förklara hur något kan bli "Vitare än vitt"?
Du får fråga någon annan Robert. Jag vågar inte svara dig. Jag vet ju att du ser till så att jag får ångra mig. Det förtar liksom glädjen med att svara.
Intressant Öhman... Förut beskyllde du mig för att komma med personliga påhopp istället för adekvata frågor. När jag nu ställer konkreta frågor så "vågar Du inte svara"....
Till yttermeravisso har Du uppenbarligen klippt och klistrat in *exakt* samma svar i den andra tråden där jag också ställde en adekvat fråga. Du har självklart rätten att avstå från att svara men argumenteringen för *varför* du inte vill svara framstår som en smula komisk...
Du får vända dig till någon annan Robert. Jag vågar inte kommentera det du skriver. Jag vet ju att du ser till så att jag får ångra mig. Det förtar liksom glädjen med att kommentera.
Vh, iö
PS. Och det är inte komiskt, det är tragiskt. Att du inte fattar sammanhangen (och vad som vore en adekvat åtgärd från din sida) är dock lite komiskt, eller snarare tragikomiskt.
Jäsiken, nu kommenterade jag ändå...