Moderator: Redaktörer
Vad är oklart för dig?
MagnusÖstberg skrev:StefanL skrev:MagnusÖstberg skrev:pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Ursäkta om denna fråga är kränkande eller nåt men varför ansöker du inte om att bli riktig moderator?
Det är min tråd. Jag önskar att den håller sig till ämnet?
Den handlar inte om marknadsföring, forumdelar eller hur du tvättar dina kalsonger.
Vad är oklart för dig?
Jag upplever mina tweaks som ohyggligt prisvärda 😎
Du är inte ensam
Har du märkt av någon funktionsmässig betydelse?
pinnen skrev:Vad är oklart för dig?
Jag tycker att din syn på din egen roll på detta forum är lite oklar. Jag tror att det skulle göra dig och forumet gott om du fick bli en riktig moderator så jag tycker att du ska skicka in din CV.![]()
pinnen skrev:Svaren på trådens rubrik ser ut att vara ett positivt mottagande till de tweaks som skickades ut och att inget egentligt negativt från mottagarna av gåvorna märks. Ett bra intiativ från kokosnötaudio och Patrik således
StefanL skrev:MagnusÖstberg skrev:StefanL skrev:MagnusÖstberg skrev:pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Ursäkta om denna fråga är kränkande eller nåt men varför ansöker du inte om att bli riktig moderator?
Den handlar inte om marknadsföring, forumdelar eller hur du tvättar dina kalsonger.
Vad är oklart för dig?
Jag upplever mina tweaks som ohyggligt prisvärda
Du är inte ensam
Nja, nu är de inte inspelade än, men feelgood har jag fått lite till av. Jag menar, varför chansa när det ändå kostar så lite.
MagnusÖstberg skrev:StefanL skrev:MagnusÖstberg skrev:StefanL skrev:MagnusÖstberg skrev:pinnen skrev:Nu önskar jag en moderator som törs säga ifrån.
Vad är oklart för dig?
Jag upplever mina tweaks som ohyggligt prisvärda ��
Du är inte ensam
Nja, nu är de inte inspelade än, men feelgood har jag fått lite till av. Jag menar, varför chansa när det ändå kostar så lite.
Då är det väl bara att du gör en reklamsnutt och får lite fler prylar för 100 000 dollar. Det är ju magiskt bra betalt för insatsen.
Patrick82 skrev:Om något låter kantigt, kan man blanda in något som låter mjukt, då låter det neutralt. Men efter att man har lagt till två variabler, har upplösningen minskats, så man behöver något som ökar upplösningen för att kompensera för detta. Det fortsätter på detta sätt hela tiden som entropi, till slut blir allt för komplicerat.
bluetrain skrev:Sen att sambon tyckte de färgglada plupparna var "söta" var en trevlig bonus. Riktiga glädjespridare!
EvilBoo skrev:Idag fick jag min kabel. Vilket moster:D Idag fick jag min kabel. Detta är den absolut snyggaste kabeln jag har. Sedan så låg det en bonus i paketet. Tyvärr vet jag inte riktigt vad det är. Hur använder jag den och vad heter den?
Tusen tack Patrick82! Du är min nya hjälte!
Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!
hevi skrev:Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!
Jag har ett 15m as till kabel i bakluckan och jag vet var du bor...blindtest under kraftigt alkoholrus, någon!?!
Morello skrev:I ärlighetens namn förstår jag inte forumets administration tillåter att forat används som reklampelare för värsta sortens ormolja - det patrick82 pysslar med är ren geschäft och borde rendera omedelbar avstängning!

hevi skrev:Jag har ett 15m as till kabel i bakluckan och jag vet var du bor...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster