Sist jag försökte svabba en heltäckningsmatta gick det inte så bra.

Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:
Bristen på heltäckningsmattor i vårt moderna och etetiskt sterila möbleringsmode är dessutom en av de största akustiska problemen för de musikåtergivningsökande.
Vh, iö
IngOehman skrev:Frågan är om några tider har uppvisat lika suveräna möbleringsmoden som 60- och 70-talen? Man blir liksom återuppväckt och fattar hur utför det gått sedan dess när man spanar in gamla Bond-filmer från denna tid, eller avsnitt av Snobbar som jobbar...
Det var som om allting på den tiden var gjort för att skapa trivsamhet.
80-talets sterila möbleringsmode (fy blä för all bok och krom, speciellt all krom) full av grå- och beige-toner får mig spyfärdig. 90-talet var inte mycket bättre med sin "allt skall vara vitt"-idé.
Jag välkomnar återinförsel av mustiga färger och tvärfunktionalistisk design! Mest av allt saknar jag nog heltäckningsmattorna. Tur man kan åka till Las Vegas och LA med jämna mellanrum och mysa.
Vh, iö
Bristen på heltäckningsmattor i vårt moderna och etetiskt sterila möbleringsmode är dessutom en av de största akustiska problemen för de musikåtergivningsökande. Hårda golv är inte bara otrevliga att sitta på och gå på, de är otrevliga att lyssna till också...
Isf tyder det på att det absoluta uttalandet kring heltäckningsmattornas måste inte bör vara så absolut eller måste.Bamsefar skrev:Sanoj: Kan det vara som så att HiFi Consult har ett ljuddämpande tak istället ?
Vet sanoj möjligtvis vad Svanå sa till HC?
NNord skrev:i skrev:Titeln på tråden verkar vara sarkastiskt vald...
Ja, kolla in hedlundhornen !
värsta ironin haha
niklas skrev:Dessa tycker jag är rätt balla:
Användare som besöker denna kategori: Imperial-Blomman och 31 gäster