Mayor, redogör sakligt för LTS testmetoder som är så orimliga att man inte ens behöver sätta sig in i dom för att förstå dom då?
Jag anser testmetoden KAN urskilja till viss del. Detta har jag klart skrivit tidigare.
MEN jag anser den ÄVEN gör en stor del fel då den så skiljer ut en totalt orimmlig liten skara skitgrejor såsom det "enda rätta ofärgade" på marknanden. Samt sedemera skapar en hysterisk försvarslinje runt om dessa grejor. Vilka till stor del är rena stenåldern också..
Jag gillar gamal hifi. Så inget ont i det. MEN jag inser även att en lista som LTS uppvisar som sina sk "tips" är en orimmlig lista som endast i sig själv uppvisar att den bara inte KAN stämma...
Tänk själv på allt hifi som finns där ute.. Att så få saker skulle klara tester av vad de slag må vara är rena larvet...
Nu svarade jag till o med trevligt här.
Jag har trotts allt hört LTS system. och det är bra. Men till "riktiga toppen" är det en bra bit kvar trotts allt...
Och att snacka som man från LTS sidan INTE går på som rena rama ångvältar om ditt o datt är rent trist att beskåda.
Det är förbannat skönt att ha er här i så stor skara så era egna ord blir rena rama dynamiten av bevis för ert aggerande.. INKLUSIVE svansen...
Det jag absolut lägger mig platt ner för av respekt är Ino PIP.. DET är en rent skammligt bra högtalare för dom kr den kostar...
Enligt mig är den utklassande av ino pi60s om man inte behöver mer kraft osv... Pip är en riktig rysare för alla som kan fixa sina rum...och ino pi60s är totalt överprissatt för vad den kan o gör..i jämförelse med det pip kan..
Och detta bevisas igen för mig vid besöket hos Iö...Sa det förut o sa det igen efter att igen hört den....Pip är en förkrossande bra produkt för musikspelande helt enkelt..