Jax skrev:Ropen på censur här visar bara en beklämmande brist på respekt för yttrandefriheten i detta land.
Den yttrandefriheten borde rimligtvis även gälla Mayro.
Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Bill50x skrev:Flint skrev:Om jag får önska nånting enklare då. Att de näringsidkare som finns här inte förtalar sin egen bransch och sina konkurrenter.
Jomenvisst. Indirekt kan man ju ändå baktala andra genom att berätta hur det SKA vara och hur man själv gör...
/ B
som sagt. Omvänd marknadsföringsmetodik... Som ofta används här av en del tyvärr...
Flint skrev:Jax skrev:Ropen på censur här visar bara en beklämmande brist på respekt för yttrandefriheten i detta land.
Den yttrandefriheten borde rimligtvis även gälla Mayro.
Jax skrev:Onödigt uttalande. Visst har han rätt att yttra sig här? Vad menar du egentligen?
Jax skrev:Mayro skrev:Inte alls.. Men att delta och svartmåla andra och INTE utgå från sin roll som aktör blir felaktig reklam. Vilket jag tror ranefjord menade tidigare i sitt inlägg..
Jag börjar bli gruvligt trött på att man inte ska kunna få yppa sina personliga åsikter utan att personens näringsverksamhet hela tiden ska blandas in.
Absurt
Flint skrev:Tillbaks till ämnet.
Nej jag litar inte på tekniker. Jag har själv som tekniker haft fel så många gånger att jag inser att även andra kan ha det. OK att jag inte har högskoleutbildning men vad är det som säger att den skulle ha gjort en klokare, kanske bara mer faktaspäckad? Jag är övertygad om att det finns en massa akademiker där ute som inte har en aning om vad dom håller på med, men som i kraft av sin utbildning har fått sin status.
Flint skrev:... Jag har själv som tekniker haft fel så många gånger att jag inser att även andra kan ha det. ... Jag är övertygad om att det finns en massa akademiker där ute som inte har en aning om vad dom håller på med....
niklasz skrev:Begreppet "lita på" kan onekligen ha flera olika innebörder …
Flint skrev:Tillbaka till ämnet. Teknik och mätförakt.
Ända sedan 60-talet och fram till nu har vissa trott att 0.001% dist låter "bättre" än 0.01. Då på 60-talet gick nästan all reklam ut på det eftersom det blev möjligt att uppnå iom. transistormaskinernas intåg. Man höll bara koll på fasmarginalen och motkopplade hejvilt. Jag och många med mig tyckte dock att de nya perfekta förstärkarna lät skit. Det är klart att det hos oss skapade ett visst förakt för just det sättet att argumentera kvalitet.
...
Flint skrev:Om jag får önska nånting enklare då. Att de näringsidkare som finns här inte förtalar sin egen bransch och sina konkurrenter.
Kan man, som näringsidkare, berätta hur man tycker något skall vara utan att det av dig uppfattas som marknadsföring Mayro?
Mayro skrev:nagref.
Använder du nu misstänkligörandet av "andra" såsom dolda säljare för att få bort fokus från diskutionen här tro... Det ser onekligen ut som så just nu då du börjar tillföra sådant resonemang här..
Mayro skrev:
vem i hela friden skulle på DETTA forum aggera säljare där inte en ända kund står att finna utan att LTS godkännt sakerna via test knappt..
LarsR skrev:Mayro skrev:
vem i hela friden skulle på DETTA forum aggera säljare där inte en ända kund står att finna utan att LTS godkännt sakerna via test knappt..
Nu har du väl ändå allt erkänt att det är väderkvarnar du slåss mot, eller?
Flint skrev:LarsR
Vilken sida repressenterar den där bilden?
Bill50x skrev:Kom igen Mayro
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster