EA_73 skrev:Skicka över en bild på ditt nya cr80es så lägger jag upp den. Grymt snyggt filter tycker jag. Har inte heller sett någon bild på detta tidigare i forumet så det är nog många som är nyfikna.
Finns i din hotmail
Vh Christer
Moderator: Redaktörer
Tengil skrev:profbd skrev:cooolt sa min grabb när han fick se tengils biorum
först ville han inte åka dit men sedan han fått spela halo på en 60tum plasma ville han inte gå där ifrån
Halo, såg riktigt kul ut, jag var tvungen att införskaffa detta spel. Nästa gång får grabben visa mig hur det skall gå till![]()
Vh Christer
subjektivisten skrev:Kul bilder på es filtret. Är lite sugen men känns som jag inte kommer höra någon skillnad mot mitt s filter så jag behåller nog pengarna.
profbd skrev:det finns en funktion på den burken som är lite gay
IngOehman skrev:Annars så skakare det ju för det mesta tillräckligt alldeles av sig själv.
Parced skrev:Jag håller på att bygga själv efter konsultation av IÖ och planerar för ett i28-baserat system. Har tänkt ha profX-4, men frågan är om man "borde" gå på Y-4 direkt...?
Vad har du för mått på rummet, avstånd mellan i28:orna, lyssningsavstånd osv?
Törs man fråga om du tror att du "klarat" dig med X-4...?
Parced skrev:Hej Tengil,
har missat denna tråd tidgare, har letat efter info om ditt rum då IÖ nämnder det som ett (av många) bra exempel.
Det ser ju onekligen fantastisk bra ut, och både du och de som lyssnat verkar ju mer än nöjda med ljudet!
Jag håller på att bygga själv efter konsultation av IÖ och planerar för ett i28-baserat system. Har tänkt ha profX-4, men frågan är om man "borde" gå på Y-4 direkt...?
Vad har du för mått på rummet, avstånd mellan i28:orna, lyssningsavstånd osv?
Törs man fråga om du tror att du "klarat" dig med X-4...?
RMA skrev:Vad är det som skiljer es filtret från s varianten? Andra komponenter eller bara snävare toleranser?
subjektivisten skrev:Christer, vad använder du för något att sätta upp draperiet med? Är det samma system som Ingvar har? Ska köpa draperier nu under veckan så jag behöver tips vad jag ska få upp dom med.
Användare som besöker denna kategori: Ted_B och 20 gäster