Det är bra jobbat Jansson. Jag hoppas ni alla får det mycket trevligt och att jag får träffa åtminstone några av er på mässan eller så.
Moderator: Redaktörer
Naqref skrev::D
Det är bra jobbat Jansson. Jag hoppas ni alla får det mycket trevligt och att jag får träffa åtminstone några av er på mässan eller så.
_Fredrik_ skrev:Man behöver inte pröjsa i förväg alltså, bara dyka upp?
_Fredrik_ skrev:Man behöver inte pröjsa i förväg alltså, bara dyka upp?
Om fyra personer avbokar sig från listan så...lennartj skrev:Jag kommer tillsammans med tre kompisar från Göteborg,
kan det tänkas bli efterinsläpp eller kanske vi ses i Caveman Bar på Nordic Light senare?
lennartj skrev:Jag kommer tillsammans med tre kompisar från Göteborg,
kan det tänkas bli efterinsläpp eller kanske vi ses i Caveman Bar på Nordic Light senare?
_Fredrik_ skrev:Det skulle inte gå att ändra i rubriken på tråden, så att det står något med high-end? Vi är ju inte direkt low-end, om man säger.
Jag föreslår "High-end-mys på Mooncake den 16e februari".
Det kan ha varit det jag menade.schmutziger skrev:_Fredrik_ skrev:Det skulle inte gå att ändra i rubriken på tråden, så att det står något med high-end? Vi är ju inte direkt low-end, om man säger.
Jag föreslår "High-end-mys på Mooncake den 16e februari".
du menar inte "transpanrens-mys" sen vidare till caveman bar för chips o BBC-dip?
Alexi skrev:Ändrat...
Lite synd att Haryup så sent meddelade att den andra middagen även skulle vara öppen för allmänheten så vi blir splittrade.
tråkigt att höra. Jag har avnoterat dig.Nicke skrev:Måste tyvärr hoppa av (ställer min plats till förfogande) pga sjukdom inom familjen
Alexi skrev:tråkigt att höra. Jag har avnoterat dig.Nicke skrev:Måste tyvärr hoppa av (ställer min plats till förfogande) pga sjukdom inom familjen
Till er övriga på listan, glöm inte att i morgon är sista dagen att avanmäla sig om ni inte kan komma!
Han pratar om efterspelet till Månkakan, men vill nog följa med dit om det finns platsJansson skrev:Johan_Lindroos skrev:Det ryktas om någon tillställning senare på lördagskvällen någonstans på Kungsholmen...![]()
Johan.
Då ansluter du dig på Månkakan.
Trevligt.
Laila skrev:Egna eller andras . . . typ ?![]()
![]()
MagnusÖstberg skrev:Han pratar om efterspelet till Månkakan, men vill nog följa med dit om det finns platsJansson skrev:Johan_Lindroos skrev:Det ryktas om någon tillställning senare på lördagskvällen någonstans på Kungsholmen...![]()
Johan.
Då ansluter du dig på Månkakan.
Trevligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 45 gäster