Objektivisten skrev:
I wish..!

Moderator: Redaktörer
Laila skrev:Så får en förförstärkare gärna se ut enligt maj . . . typ +++++
Bill50x skrev:AndreasArvidsson skrev:Jag vill helst ha ett så rent försteg som möjligt. En svart front i aluminium med en svart display på. Inga knappar, inga rattar, inga leds. Helt rent bara.
Någon som känner till ett sådant försteg?
Linn Klimax DSM (med audiospelare):
Är förmodligen, med sitt pris på knappt 170.000:-, billigare än rymdskeppen...
/ B
Aerob skrev:Dyrt, men förbaskat snygg! Kontrol går ju heller inte av för hackor, och kostar en del mindre också.
Sanny_X skrev:Bozak
robotno skrev:Sen jag såg Primare pre30 första gången vart jag smått förälskad. Gäller i princip allt därifrån. Annars har alltid denna stått på lite önskelista, Revox B739. Vackert.. Ägde en gång i tiden en A77 mk2 rullbandare. Vilket hantverk, oj oj oj.
Maccis skrev:robotno skrev:Sen jag såg Primare pre30 första gången vart jag smått förälskad. Gäller i princip allt därifrån. Annars har alltid denna stått på lite önskelista, Revox B739. Vackert.. Ägde en gång i tiden en A77 mk2 rullbandare. Vilket hantverk, oj oj oj.
Gissar du gillar min Primare-rigg då.
Har ju sedan du var senast lagt till slutsteget A30.2, tunern T20, och fick hem idag en trasig DVD26.
Så nu är det några maskiner i racket.
Vidhåller att mitt försteg inte skäms för sig:
Primare SP30.7:
bensnake skrev:Jag tycker inte att det är snyggt. Vad är det jag inte hajar?
zidanefromhell skrev:bensnake skrev:Jag tycker inte att det är snyggt. Vad är det jag inte hajar?
Att smaken är olika?
KarlXII skrev:petersteindl skrev:Är detta månne världens genom tiderna absolut snyggaste försteg?![]()
Mvh
Peter
Nej.
Det där är f.ö. kontrollpanelen på en aircondition från Ronson, Inc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster