Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Egen konstruktion med Scanspeak och Ino-element.
Lite förvånad över att det förkommer så uppenbart mycket junk bland medlemmarna.
Morello skrev:Egen konstruktion med Scanspeak och Ino-element.
Lite förvånad över att det förkommer så uppenbart mycket junk bland medlemmarna.
Flint skrev:Hetsporren skrev:Ino Audio! (tänk att jag till slut skulle skriva det)
Alltså också ett hemmabygge.
Hetsporren skrev:Flint skrev:Hetsporren skrev:Ino Audio! (tänk att jag till slut skulle skriva det)
Tja, de är ju de facto byggda/slutmonterade hos mig så...
Flint skrev:Hetsporren skrev:Flint skrev:Hetsporren skrev:Ino Audio! (tänk att jag till slut skulle skriva det)
Grundkonceptet är som jag förstår det också framtaget på hobbynivå.
Hetsporren skrev:Flint skrev:Hetsporren skrev:Flint skrev:Hetsporren skrev:Ino Audio! (tänk att jag till slut skulle skriva det)
Grundkonceptet är som jag förstår det också framtaget på hobbynivå.
Jaha.
Flint skrev:Inget fel på amatörmässiga hemmabyggen. Kan låta skapligt men är oftast fula och/eller överarbetade.
Hetsporren skrev:Flint skrev:Inget fel på amatörmässiga hemmabyggen. Kan låta skapligt men är oftast fula och/eller överarbetade.
Har du någonsin hört piPs?
JeLe skrev:Flint skrev:Grundkonceptet är som jag förstår det också framtaget på hobbynivå.
MP skrev:Flint:
Det är för mig tydligt att alla dina envisa angrepp på Ingvar och LTS beror på ren och skär avundsjuka.
Ingvars ansträngningar har åstadkommit resultat som talar för sig själv medan dina ansträngningar hittills har resulterat i ett tröttsamt missunnsamt ältande och konspirerande.
Vad var det du ville uppnå ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster