BenQ´s support protesterade ingenting utan skickade en adresslapp och sa att det tar cirka 10 arbetsdagar, jag tror att jag inte är ensam om detta missöde
Vh Christer
Moderator: Redaktörer
Tengil skrev:Mitt rum är ca 26m2, jag tror att jag hade bottnat X4, men med det sagt så när vi mätte in rummet med IÖ så spelade vi VÄLDIGT HÖGT och det var inte i närheten av att bottna enligt Ingvar. Jag hade satsat på Y köp två och komplettera senare om du är strapped for cash.
Bredden i mitt lyssningsrum är 4,60 och I28 står 3meter mellan diskanterna.
Har du vägarna förbi så kan jag demonstrera lite.
Vh Christer
Tengil skrev:Kan nämna att jag har svår abstinens just nu, mitt färghjul till min proj har antagligen splittrats sönder "projen vibrerade och gav ett 3d flimmer, samtidigt som den lät som en dammsugares sista dödsryckningar/rosslingar. Detta allstå mitt i säsongen för filmtittning![]()
BenQ´s support protesterade ingenting utan skickade en adresslapp och sa att det tar cirka 10 arbetsdagar, jag tror att jag inte är ensam om detta missöde![]()
Vh Christer
profbd skrev:stackjars tenqil behöva titta på en 60tums plasma![]()
jag tänkte han skulle kommit hem till mig och lättat på abstinensen men jag fick ett femdagarsskubb så
det får bli senare
subjektivisten skrev:För göra det. Tack.
subjektivisten skrev:Tackar. Du körde Soft velvet va? Det är väl slut med dom nu med 6868 finns kvar vad jag förstår
stefanolo skrev: Ljudbilden är fantastisk och basen kosmiskt bra. /stefan
stefanolo skrev:Var hos Tengil/Christer igår och fick en lyssningsupplevelse jag sent ska glömma! Ett stort tack för att jag fick komma och hälsa på med så kort varsel.
Utan minsta tvekan det bästa jag hört. Behagligt att lyssna på även vid riktigt högt ljudtryck. Ljudbilden är fantastisk och basen kosmiskt bra. Helt oansträngt vid grymma ljudtryck hela vägen ner i källaren. Jag har hört några sjukt dyra anläggningar som inte har en suck vid en jämförelse. De med dessa skrytanläggningar borde få tillfälle till att lyssna på anläggningar som Tengils. Vilket uppvaknande det skulle bli. Hoppas på att kunna komma tillbaka någon gång och då med egen musik med mig.
Nu ska jag bara räkna pengar och bläddra i manifestet ett tag.
/stefan
MattiasKarlsson skrev:Den lär luta uppåt under 80 hz. Det låter skitbra i Tengils rum iaf, bästa jag hört.
nadifierad skrev:MattiasKarlsson skrev:Den lär luta uppåt under 80 hz. Det låter skitbra i Tengils rum iaf, bästa jag hört.
Ännu en imponerad lyssnare!![]()
Då verkar den ju vara intressant som referens för frågeställnigen, om
upplevd kurva/mätt kurva.
Om det har gjorts några mätningar?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster