Moderator: Redaktörer
Bravo skrev::D Jag ser att n-puh helt har förstått vad jag försökt säga.
Tyvärr uppfattar jag IngOehman felläsningar som ett försök att sätta sig själv och möjligen LTS i centrum, och där rymms tydligen inga parallella talesmän, oavsett om syftet är en bredare eller allmännare inriktning än vad han själv och LTS står för.
Bravo skrev:Precis som vad många andra har uttryckt tror jag att musik reproducerad i en stereoanläggning eller möjligen en hyfsad multikanalanläggning är på tillbakagång p.g.a. alla konkurrerande och nyare apparater. Multikanal blir lätt liktydigt med film med pyttesmå högtalare, darorer, mp3 och mobiltelefoner med eller utan mp3 utgör en större köplockelse och har större hipfaktor.
Bravo skrev:Pengarna för den vanlige konsumenten räcker inte till allt, och är man inte ens medveten om att god musikreproduktion kan vara en hissnande positiv upplevelse, så kommer inte heller god kvalitet på skivor och anläggningar att efterfrågas, därmed minskar i framtiden trycket på producenterna.
Bravo skrev:Inte heller kommer konsumenterna att lägga större vikt vid välljud vare sig ekonomiskt eller vid urvalet av en ny anläggning.
mats skrev:Betalar herr Morello en extra avgift för att få lov att spy galla över arbetarrörelsen? Om det skall vara förbjudet att snacka politik så skall smågliringar från herr Morrello också vara portade.
Men vad händer när låglöneländernas arbetare kräver högre löner och fackförbund.
mats skrev:Men vad händer när låglöneländernas arbetare kräver högre löner och fackförbund.
Morello skrev:Skämt åsido, jag ser det inte alls som en synd, tvärtom bidrar det ju till tillväxt i ett fattigt land och kanske i förlängningen lite mindre svält etc. (nu är jag inte helt insatt i Koreas ekonomi etc.).
IngOehman skrev:Jag tycker att det bästa med EU är att vi får gemensam valuta!
Jippye!
Nävisst ja, det valde vi bort ja...![]()
IngOehman skrev:Jag tycker att det bästa med EU är att vi får gemensam valuta!
Jippye!
Nävisst ja, det valde vi bort ja...![]()
Vh, iö
IngOehman skrev:Men visst finns verkliga faror för "branschen":
¤ Internethandel (butiksdöd),
¤ Asienproduktion (hårdvarutillverkardöd),
¤ Gratisnedladdningar (mjukvarubolagsdöd),
heter nog de tre värsta av dem.
Dessa borde vi gemensamt motarbeta allihopa.![]()
Vh, Ing. Öhman
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster