Moderator: Redaktörer
reeltoreel skrev:IÖ Jag bad specifikt om att alla som inte hade för avsikt att delta i testet INTE skulle skriva i den.
Detta blev inte respekterat varav jag tog bort erbjudandet om testet.
Nefilim: Du är lika trevlig som vanligt ser jag.
Kom med något konstruktivt i ett enda av dina inlägg ,eller lägg av med dina nedlåtande inlägg hela tiden.
Jag kommer förmodligen att genomföra detta test ändå.
Men utan att först annonsera det på ett forum.
reeltoreel skrev:Måste det skämtas om allt HELA tiden?
Försök vara seriös någon gång åtminstonde.
Skriv dina skämt under kategorin övrigt istället om du har så stort behov att att skämta.
lasselite skrev:Det tycker jag man kan (i alla fall i detta fallet). Det finns ju gott om plats att skapa andra trådar, om det kommer upp en aspekt som är intressant.
lasselite skrev::wink:![]()
![]()
![]()
Lägger jag väl till då. Och för säkerhets skull så skriver jag det också; Jag skojar bara!
Hoppas verkligen att träffen blir av någon gång.
Det tycker jag visst man kan! Och det har gjorts massa gånger!! IÖ hade tom en tråd där man inte ens fick skriva i om man inte hade bildRydberg skrev:Sådana ultimatum kan du ju inte ställa förstår du väl?reeltoreel skrev:IÖ Jag bad specifikt om att alla som inte hade för avsikt att delta i testet INTE skulle skriva i den.
Smakade snapsen bra?
Skrattar...jag önskar lite att jag fått i mig en eller annan snaps. Var lite avis på Naqref härom natten som tog ett par rackabajsare med pappa sin. Jag har min pappa till att hjälpa till med uppsättning av gips, och vi har inte ens använt lösningsmedel än.Morello skrev::roll: Smakade snapsen bra?
lasselite skrev:EKK är direkt olämplig som nätkabel av praktiska skäl! Vill bestämt avråda från att använda den till det. Vill man snida nägot själv, finns betydligt bättre, flerkardeliga, smidiga och skärmade kablar som är obetydligt dyrare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster