Moderator: Redaktörer
krellmaster skrev:Jag använder inte hörlurar för jag är allergisk mot dylika tingestar. Varför? Jo dom är en av anledningarna till min tinnitus
krellmaster skrev: Hade jag inte spelat innan å dessutom vart nykter så hade jag väl bara stått ut ett par minuter med den hörlurslyssningen.......Tag lärdom!
OliT skrev:Det blir en hel del lurlyssning, dels musik och dels när jag spelar, använder HSC-271 till spel, vilket är K271 men som headset, och AKG K601 eller K701 till att lyssna musik, gillar känslan av verkligt öppna lurar, antingen via Harmony Design EAR9 eller en Soundcraft Compact4.
Slartibartfast skrev:OliT skrev:Det blir en hel del lurlyssning, dels musik och dels när jag spelar, använder HSC-271 till spel, vilket är K271 men som headset, och AKG K601 eller K701 till att lyssna musik, gillar känslan av verkligt öppna lurar, antingen via Harmony Design EAR9 eller en Soundcraft Compact4.
Shit.. vart hittar man dem och för vilka pengar? Det är ju den mest kompletta hemmasaken jag skulle vilja ha tror jag! Igentligen skulle jag nog vilja ha Sennheiser hd25 med headsetfunktion (som de använder ex.vis. inom sportkommentatorskapet på TV som jag förstått det) eftersom man kan bära med dem lite lättare.. Dock är det galet bra med en fin hörlur för telefon via nätet..
/J
Nefilim skrev:Lurlyssning är inget för mig! Vill ha den fysiska känslan som högtalare ger!
Jag tycker att lurlyssning är som onani! Äkta vara ska det va!
Användare som besöker denna kategori: Conan och 19 gäster