Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:
Butikerna hade hemskt gärna fått lov att ha kvalificerade Blindtest resp. F/E-lyssningsmöjligheter - då hade egen lyssning varit värt något.
Att lyssna under inverkan av placebo ger nada. *IMHO*
BACH skrev:Det jag finner särskilt lustigt är när säljare pratar om till exempel kablar men samtidigt missar att ljudet i butikens lyssningsrum är skitdåligt!
Eller spelar en skiva med bedrövlig inspelningskvalitet för att demonstrera högtalarna!
Vh
Sanoj skrev:Det som irriterar mig med den s k kabeldebatten är att kablar är fullständigt verkningslösa för att skapa en bättre lyssningsupplevelse men ändå debatteras de, tar plats, kostar pengar etc.
Aj, har du tvingats till ett köp och får nu äta piller resten av ditt liv för att inte halka in igen
// Jonas
Vee-Eight skrev:Eftersom jag roas av skadeglädje så får folk skylla sig själva om de förtjänar det. Har de roligt så förtjänar de det också. Jag bryr mig inte.
Bill50x skrev:Hur ska man rösta om man INTE tycker kablar och tweaks är irriiterande? Frågeställningen utgår ju ifrån att all försäljning av sådant (vad det än är?) skulle vara missledande. Är det?
/ B
Sanoj skrev:Det ligger nog närmare sanningen att en handlare skulle behöva tvinga mig att äta piller för att få mig att köpa en dyrare kabel. Kraftigt hallucinogena sådana.
Då är det ju inget problem. Varför då så irriterad som du säger att du är![]()
// Jonas
.
patrikf skrev:Bill50x skrev:Hur ska man rösta om man INTE tycker kablar och tweaks är irriiterande? Frågeställningen utgår ju ifrån att all försäljning av sådant (vad det än är?) skulle vara missledande. Är det?
/ B
Frågan är endast ställd till dom som irriterar sig.
Nefilim skrev:Har just avnjutit en god kopp kaffe, där bryggaren var ansluten till vägguttaget medelst en mycket esoterisk nätkabel av optimal längd!![]()
Kablar gör faktiskt skillnad.
Rydberg skrev:Nefilim skrev:Har just avnjutit en god kopp kaffe, där bryggaren var ansluten till vägguttaget medelst en mycket esoterisk nätkabel av optimal längd!![]()
Kablar gör faktiskt skillnad.
Såhär?![]()
Får se om jag åker ner till götet för att träffa den såå trevlige Jonas eller den gemytlige Ingemar dema sin dyrfi med ödmjukt tonläge
Konstigt nog har dom inget gemensamt med sina alter egon sanoj och sladd.
Sanoj skrev:Du är välkommen. Om du presenterar dig så kan jag ju vara otrevlig irl oxå om det skulle kännas bättre för dig![]()
![]()
// Jonas
.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster