HiFi-upplevelser

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-07-10 00:44

Hetsporren skrev:Mayro: Du kanske bör spara på superlativen liiite grann ändå? Jag menar, du kommer ju (förr eller senare) höra nåt "bättre" och hur skall du då försöka förmedla den upplevelsen med minsta trovärdighet? I mina ögon så är du en kille som är entusiastisk och ibland underhållande - när det gäller dina subjektiva åsikter om hifi alltså - men jag har väldigt svårt att ta dina omdömen på allvar, det liksom ekar "Denver-dvd" i bakhuvudet... Inget illa ment men där har du förklaringen till mina svala inlägg i ämnet.

Inte för jag bryr mig egentligen.... Men jag vill påminna dig om att Denver modd o ljud har aldrig varit något som ämnats för att höja till skyarna ljudmässigt.. Resultaten har däremot varit klart överaskande bra.. Sedan så var den passerad av flera spelare efter ett tag. Men står sig ändå som ett urbilligt alternativ för många som kanske inte har råd eller lust att lägga en stor bunt pengar på cd eller dvd... Studerande tex. Eller fattiga pensinärer som ändå gillar musik..

Och om du med dina ord vill få mig förbanad misslyckas du kapitalt. För det är många som haft roligt. Många som fått bra ljud. Och många diy trådar med modd o annat som växt ut från denvertrådarna... Så mitt bidrag med denver anser jag mig glad för. Och din "kritik" anser jag helt sjuk...

Denver har aldrig ens varit i närheten av detta jag i denna tråd delat med mig av/om. Men detta får bli mitt sista inlägg här. För som vanligt kommer det in skitsnack som detta du påbörjar.

Och jag står för "superlativen".. utan snack.. Jag står för dom till fullo.. Den som kan spela Ossy osborn tex med bättre ljud är välkommen att anta min inbjudan när som helst..när som helst..

Sedan trodde jag iofs att tråden handlade om att berätta om hifiupplevelser och inte såga andras berättade upplevelser. Fast det kanske var en grov missuppfattning..

Hetsporren
Spolar Kröken!

Inläggav Hetsporren » 2006-07-10 00:50

Mayro skrev:Och om du med dina ord vill få mig förbanad misslyckas du kapitalt.

Nej, det ville jag inte men det var tur att jag ändå misslyckades? :roll:

Föregående

Återgå till Generellt om hifi