Moderator: Redaktörer
manger skrev:Rumsakustiken! Sen har vi diskussionen med frun och då är alla argument och förklaringar verkningslösa...
Nefilim skrev:Man kan inte ha en kvinna om man ska vara en seriös audiofil!
Bill50x skrev:Nefilim skrev:Man kan inte ha en kvinna om man ska vara en seriös audiofil!
Det kan man visst. Hos en bekannt till mig är det frun som fört med sig en Linn LP12:a i boet och verkar vara den som är mest intresserad av att det ska "låta bra"
/
Med dina inlägg i "Lät det dåligt förr när man inte brydde sig om kablar?"-tråden i åtanke kommer då den givna följdfrågan: Du har alltså inga kablar alt för korta diton så att de inte når fram?popedh skrev:Jag röstade på kablarna.
Rydberg skrev:Med dina inlägg i "Lät det dåligt förr när man inte brydde sig om kablar?"-tråden i åtanke kommer då den givna följdfrågan: Du har alltså inga kablar alt för korta diton så att de inte når fram?popedh skrev:Jag röstade på kablarna.
Ja inspelning ska man inte skoja bort, det kan göra enorm skillnad!popedh skrev:Rydberg skrev:Med dina inlägg i "Lät det dåligt förr när man inte brydde sig om kablar?"-tråden i åtanke kommer då den givna följdfrågan: Du har alltså inga kablar alt för korta diton så att de inte når fram?popedh skrev:Jag röstade på kablarna.
Nej da, dom är nog bara inte tillräckligt inspelade än. Det är ingen dynamik alls än... men det kommer ett par db dynamik mer per vecka som jag lyssnar.
Rydberg skrev:Ja inspelning ska man inte skoja bort, det kan göra enorm skillnad!
popedh skrev:Nej da, dom är nog bara inte tillräckligt inspelade. Det är ingen dynamik alls än... men det kommer ett par db dynamik till med varje vecka som jag lyssnar.
Bättre?Bill50x skrev:Rydberg skrev:Mitt inlägg var naturligtvis ett skämt (om inte det framgick)
Nej nej nej - såna här allvarliga saker får man inte skämta om! Hur skulle världen se ut då?
/ B
Rydberg skrev:Bättre?Bill50x skrev:Rydberg skrev:Mitt inlägg var naturligtvis ett skämt (om inte det framgick)
Nej nej nej - såna här allvarliga saker får man inte skämta om! Hur skulle världen se ut då?
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 36 gäster