Kaffekoppen skrev:När Mayros rum är ordnat kanske Silverline blir en favorit... vem vet!
Eller dessa!

Moderator: Redaktörer
Nefilim skrev:För att reta Mayro och med risk att ägaren till systemet blir min ovän, så lägger jag in en bild på.![]()
Silverline Audio med Nelson Pass försteg samt monoblock och DAC-CD-spelare (som för övrigt såldes av Erik Andersson) som är en svindyr engelsk rörsak, så var inte detta systems ljud spec imponerande!
Som ni ser på bilden kan mycket göras med rummet!
Använd aldrig FTP-adresser i img-taggar, lösenord ligger öppet för alla att läsa. /V8
Ear skrev:Nu får du ge dig Nagref.Du måste säga att QUAD Esl ligger högt på din lista efter två besök här hemma![]()
dimitri skrev:Kan ngn förklara för mig vad Nefilim ber om ursäkt för. Jag fattar trögt. Var det en bild på Mayros rum?
Kaffekoppen skrev:Lite retsamt eftersom själva trådämnet i sig var intressant
dimitri skrev:Har någon hört de små söta golvare från Meadowlarks? De i trä, tvåvägare med välvd front?
Annars tycker jag att det är synd att Audax kollapsade (Fy, Harman koncernen), Von Schveikert använde deras 5" kolfiberelement i VR8, Meadowlarks använde deras guldpiezo i sina svindyra prestigemodeller. Bl.a.
Men det jag ber om ursäkt för, är att jag tycker det är trist att såra en annan människa.
[s]Men är man så lättkränkt så har man problem. trist. Confused [/s]
PEGE skrev:Men det jag ber om ursäkt för, är att jag tycker det är trist att såra en annan människa.
[s]Men är man så lättkränkt så har man problem.[/s] trist. Confused
Och det överstrukna är inte sårande?
dimitri skrev:Nefilim:
Det verkar så, fast jag hade för mig att frontbaffeln var välvd, fel tydligen
Nå, har ngn hört dessa?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster