PekkaJohansson skrev:Bärbar cd-spelare Philips AZ6805 (50 kr)
Hörlurar AKG K271S (1 500 kr)
Härlig cd-spelare

Saknar min gamla Sony DD dock....
Moderator: Redaktörer
PekkaJohansson skrev:Bärbar cd-spelare Philips AZ6805 (50 kr)
Hörlurar AKG K271S (1 500 kr)
krellmaster skrev:Jag har nog dom grejer som jag vill ha och kan leva med länge. Bara att hoppas på att prylarna håller, tänker närmast på CD-spelaren som börjar bli till åren (93:a).......
Svante skrev:Förlåt en dumbom, men finns det flera sätt att mäta kontrast? Jag skulle mäta hur ljust det blir om man visar en helvit bild och sedan mäta hur ljust det blir om man visar en helsvart bild. Ljusstyrkeförhållandet skulle vara kontrasten. Vad finns det för fler sätt, förutom rena lögner?
Hetsporren skrev:Svante skrev:Förlåt en dumbom, men finns det flera sätt att mäta kontrast? Jag skulle mäta hur ljust det blir om man visar en helvit bild och sedan mäta hur ljust det blir om man visar en helsvart bild. Ljusstyrkeförhållandet skulle vara kontrasten. Vad finns det för fler sätt, förutom rena lögner?
Men VAD har detta med min tråd att göra?
Svante skrev:Förlåt en dumbom, men finns det flera sätt att mäta kontrast? Jag skulle mäta hur ljust det blir om man visar en helvit bild och sedan mäta hur ljust det blir om man visar en helsvart bild. Ljusstyrkeförhållandet skulle vara kontrasten.
Vad finns det för fler sätt, förutom rena lögner?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster