Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Jorå, någon dam kommer allt vara där. Men ni ger fan i min syrra
IÖ får spöstraff om han inte kommer. Men det är klart vi ordnar fram ett par piP om du bara bestämmer dig för vad du vill haDynamic skrev:Kommer IÖ på festen eller ska någon förbi och hämta något vid IÖ innan festen? Går i köptankar på ett par piP och det vore ju smidigt när man ändå är nere där....
Kaffekoppen skrev:IÖ får spöstraff om han inte kommer. Men det är klart vi ordnar fram ett par piP om du bara bestämmer dig för vad du vill ha
Emrik skrev:det kommer bli en kukfest utan dess like!
eller är det någon dam som kommer att vara på plats?
Bill50x skrev:Alltså, snygga damer finns överallt men välljudande musikanläggningar är en bristvara. Så dra in tungan och dregla någon annanstans
Att sedan bristen på damer är prekär i vår hobby är en annan sak. Alltså självgående damer med eget intresse. Bihang är väl inte så intressanta, eller hur?
Eftersom min dam är i NY med dotter och ex den aktuella dagen kanske jag försöker komma förbi, finns det plats kvar?
/ B
Kaffekoppen skrev:IÖ får spöstraff om han inte kommer. Men det är klart vi ordnar fram ett par piP om du bara bestämmer dig för vad du vill haDynamic skrev:Kommer IÖ på festen eller ska någon förbi och hämta något vid IÖ innan festen? Går i köptankar på ett par piP och det vore ju smidigt när man ändå är nere där....
Bamsefar skrev:Dynamic skrev:Om det gick att ordna så ska jag ha ett par i rå mdf!!
Ingvar brukar ha rå-mdf, svart ask, något ljust faner och just nu även högblank svart på lager vad gäller låda. piP och piPs spelar ingen roll då lådan är identisk i båda fallen....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 36 gäster