ITunes är ren och skär ondska. DRM infekterad skit. AirTunes går fetbort. Dessutom har den inget gränssnitt som den går fetbort en gång till. Så det så.Apple skrev:AirTunes requires iTunes 4.6 or later.
Moderator: Redaktörer
theSaint skrev:Skulle gränssnittet i Frontrow vara så mycket sämre än SB's gränsnitt? Blir stort och tydligt på 42" LCD, Fjärrkontroll ingår. Njae. För mig är inget självklart än. Men som jag sagt tidigare, är hemskt nyfiken på LTS test.
theSaint skrev:När det gäller open surce så är det viktigt att de som utvecklar servern inte bara är ett par eldsjälar, utan att det finns en lite större grupp bakom och att dokumentationen är bra. Annars kan supporten försvinnas lika fort som intresset svalnar hos eldsjälarna. Jag har absolut ingen aning om hur det ser ut på den fronten för SB'n men allt som är open source är inte guld.
Det var mitt "stora val" också. Vi valde bort filmstödet (och började hyra mängder med DVD. 5 filmer i 7 dagar för 100 sek). Jag tycker att det var så svårt att hitta något som gav allt utan att bygga en dedicerat mediacenter maskin. Och då blev det ganska dyrt. Jag hamnade på ca 20 000 sek för att möta familjens spec. SB:an var från början motiverad av kostnadskäl. Det var billigare att köpa "den bästa" nätverksspelaren än att köpa en "okej" mediaserver.theSaint skrev:Känns som mitt beslut ligger i just det där med displayen. Tänker jag mig ett mediacenter så kommer det att vara naturligt med att slå på TV'n. Blir det enbart musik så kommer det inte vara en bra lösning. Har dock svårt att tänka mig att ha både och
Användare som besöker denna kategori: juanth och 31 gäster