Moderator: Redaktörer
Affald skrev:Skall visa bilderna från SannyX för sambon ikväll så projekt madrassering lär väl först gå av stapeln efter hennes död...![]()
//JB
Eller referera till Morgans sambo, som när alla akustikgrejor var utlyfta skulle titta på TV, men var tvungen att konstatera att ljudet var outhärdligt. Hon var tvungen att använda hörlurar.paa skrev:Affald skrev:Skall visa bilderna från SannyX för sambon ikväll så projekt madrassering lär väl först gå av stapeln efter hennes död...![]()
//JB
Strunta i det, varför inte starta en ny tråd i stället, om snyggaste akustikbehandlade rummen, så du får något vettigt att visa!
Mr_Ekan skrev:1) Intressant och kul reportage Morgan; guldstjärna!
Mr_Ekan skrev:2) Vad söt Almen är i helskägg
Mr_Ekan skrev:3) Hos Sanny ska man dricka fulgrogg; gjorde ni inte det?
paa skrev:Mycket bra initiativ!
Om någon åter gör ett liknande experiment, skulle det vara oförskämt trevligt om det var möjligt att göra en konsthuvudupptagning av ljudet på lyssningsplats, obehandlat resp behandlat.
Om man gör tillräckligt korta smaksnuttar borde det inte bli något problem med upphovsrätter.
Almen skrev:Mr_Ekan skrev:2) Vad söt Almen är i helskägg
Tack, Ekan!Får se hur länge det blir kvar...
Morgan skrev:Eftersom det är just du, Affald, så skall jag ge ett tips: Köp frugan en Sybian, och medan hon är lyckligt upptagen berättar du att du har satt upp några små akustikåtgärder och att du hoppas hon har överseende med det. Hade det varit någon annan än du, Affald, hade jag inte gett detta tips, men efter dina dildo-reparationstrådar och pungrakningstrådar har jag insett att du nog tål det
Användare som besöker denna kategori: smile och 32 gäster