Allt som han INTE sålde var ren skit enligt han..
/Danne
Moderator: Redaktörer
Kent_n skrev:Är det inte bättre att skriva om butiker som behandlat oss bra, de butiker som inte hamnar på den listan är väl tillräckligt.
Kan kanske bli stor risk att det blir pajkastning annars, någon tycker butik X är dålig varav någon annan tycker tvärtom..
LEXrasta skrev:jobbig snubbe som äger stället. jag sa att jag skulle köpe en förstärkare till mina högtalare (oa-58 ) han sa att carlsson var ren skit och att jag borde köpa ett par högtalare av honom istället.Jag sa att jag var nöjd med mina talare och var intreserad av att köpa en förstärkare,han frågade vad jag hade för förstärkare nu och då sa jag att jag hade en Marantz,han sa då givetvis att det var ren skit..
Allt som han INTE sålde var ren skit enligt han..![]()
/Danne
Flint skrev:Rydberg skrev:Ultimate i Vimmerby säger jag bara, vilken hästhandlare. Har nog aldrig mött en mer självgod och arrogant hifihandlare.
Ja det kan ju knappast bero på dig som alltid är så timid & ödmjuk.
(Ta det som det var menat, som ett skämt)
Rydberg skrev:Jag har nästan alltid blivit mycket väl bemött i de affärer jag besökt, så jag tvivlar att du har rätt.
Floyd skrev:LeftHand skrev:på rc här i umeå tyckte en säljare att infinity primus 150 (1400:-) va det
bästa jag nånsin hört, tur att dom satte mina
referencer ty jag inte själv vet dom.
Jag har handlat en hel del hos RC och måste säga att jag alltid har blivit bra bemött. Trevliga säljare som också ödmjukt kan medge att det finns annan utrustning (än den de själva säljer) som låter bra.
Merkurius skrev:Tux: Så du har varit ändå upp till Luleå å traskat i hifiaffärerVar du inne på Takt&ton fler än en gång? Jag har iaf varit där några gånger och butiksinnehavaren Peter är ju en hyfsat stollig person men det roliga är att han inte verkar ha någon som helst självdistans till sitt linn-tokeri och det är ganska underhållande faktiskt.se
Flint skrev:Sveriges sämsta HiFi-butik måste vara ICA-toppluvan här i stan. Dom säljer ingen hifi alls, bara käk. Å inte går det att snacka med dom heller. Vet inte ens vad en banankontakt är. Hänvisar en till fruktavdelningen.
meanmachine skrev:Den här flint är nog forumets lustigkurre
Magnuz skrev:Både och, skulle jag säga.Vee-Eight skrev:Snarare notorisk sanningssägare.meanmachine skrev:Den här flint är nog forumets lustigkurre
Brickman skrev:Lugn och fin nu.
Att man vill gå in där är ju helt klart. Han har ett mycket intressant sortiment. Problemet är ju att man skall vilja komma tillbaka..
Hetsporren skrev:Klenkar skrev:Alternativet är ett par Corda Amp 1.
Förmodligen löjligt välbyggda och om du kan "låna" någons adress som bor utanför EU så kostar dom "bara" 800 euro...
Hetsporren skrev:Klenkar skrev:Har faktiskten adress utomlands, men det blir lite bökigt att få hit den. Sparar 1000pix- frakt+ en massa huvudbry för farsan.
dd
Du använder två adresser, en fakturerings- (utanför EU) och en leveransadress!
Hetsporren skrev:Funkade det bra med två adresser?Vad har du för högtalare?
Det ena utesluter väl inte det andra?Mikael2 skrev:Hetsporren: Jag har lite svårt att följa ditt resonemang i den här tråden.
Hur menar du att dom lokala handlarna ska kunna konkurrera mot de importtricks du delar ut i andra trådar?
Hetsporren skrev:Klenkar skrev:Alternativet är ett par Corda Amp 1.
Förmodligen löjligt välbyggda och om du kan "låna" någons adress som bor utanför EU så kostar dom "bara" 800 euro...Hetsporren skrev:Klenkar skrev:Har faktiskten adress utomlands, men det blir lite bökigt att få hit den. Sparar 1000pix- frakt+ en massa huvudbry för farsan.
dd
Du använder två adresser, en fakturerings- (utanför EU) och en leveransadress!Hetsporren skrev:Funkade det bra med två adresser?Vad har du för högtalare?
Rydberg skrev:Ultimate i Vimmerby säger jag bara, vilken hästhandlare. Har nog aldrig mött en mer självgod och arrogant hifihandlare.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 21 gäster