Trodde inte du begränsade dig till Denon, måste skärpa mig.
Kan det vara så att vissa modeller som rekommenderas "av nån" säljs i väldigt stora serier och därför verkar det som att det är fler fel på dem?
Moderator: Redaktörer
Sanny_X skrev:Kaffekoppen skrev:Mig veterliggen har ingen annan modell varit så omtalad pga kvalitetsaspekter som 2105.
Kommer att tänka på ett kraftigt slutsteg...
Kanske borde LTS lägga in driftaspekt i sina rekommendationer? Ungefär som vinskribenterna tar hänsyn till priset: "Perfekt med dyrt som f-n" skulle LTS kunna deklarera "Helt transparent men inte att lita på i längden".
Jag är inte insatt men att döma av denna och andra trådar borde 2105 och NAD 208 åka ner en bit på skalan på grund av dålig driftsäkerhet
Och varje gång säger du att det är sista gångenMorello skrev:NAD håller bitvis usel kvalitet, men ingen har väl gjort något annat gällande heller?
Sa han som preciiiis reparerat en tobakspatinerad 208:a.
Kaffekoppen skrev:Och varje gång säger du att det är sista gångenMorello skrev:NAD håller bitvis usel kvalitet, men ingen har väl gjort något annat gällande heller?
Sa han som preciiiis reparerat en tobakspatinerad 208:a.
Vilka komponenter hamnar i "skräplådan" och hur vet man att just de kommer ha kortare livslängd?Richard skrev:Det går ju att göra apparater som inte stup i kvarten går sönder även med grejor från skräplådan. Med dåliga komponenter får man dock inte räkna med en livslängd längre en kanske 10 år, innan en reparation/kraftig prestandaförsämring inleds.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster