Kaffekoppen skrev:Och på samma sätt väljer du en annan högtalare om det låter illa.
Det gör nog alla.
Mitt anal-neurotiska begär efter förståelse för hur saker funkar delar jag med en del men långt ifrån alla.
Glad påsk påre'!
/Peter
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Och på samma sätt väljer du en annan högtalare om det låter illa.
Det gör nog alla.
Det gör nog alla.
Ja, det är ju precis det som står där.JustAudioMagic skrev:Kaffekoppen skrev:Och på samma sätt väljer du en annan högtalare om det låter illa.
Det gör nog alla.
Hej![]()
oj, det är långt ifrån alla som gör så. tror de flesta "nöjer" sig med om högtalaren låter precis som man vill
Piotr skrev:Vad menar du?
/Peter
Prexis tvärtom här.
Låter det BRA så blir jag nyfiken och undrar varför det låter bra och kan gå över lik, småspik och glödande kol för att förstå varför.
Ler, jo det gör jag med. Men det är nog för att jag är en osedvanligt nyfiken spillevink.JustAudioMagic skrev:Hej![]()
ber om ursäkt för det, jag läste det som att du höll med vad Piotr skrev, att han var beredd att gå över nålar etc etc
JustAudioMagic skrev:Piotr skrev:Vad menar du?
/Peter
Hej![]()
jag menar det du skrev tidigare;Prexis tvärtom här.
Låter det BRA så blir jag nyfiken och undrar varför det låter bra och kan gå över lik, småspik och glödande kol för att förstå varför.
Användare som besöker denna kategori: Hjalmar_Branting, sammel och 4 gäster