meanmachine skrev:En Pioneer för 1700:- och min CD för 72000:-![]()
![]()
![]()
![]()
Har du en cd-spelare för 72kkr?!!

Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:Jag bjuder hem vem som helst på blind eller a +B test av dessa.
En Pioneer för 1700:- och min CD för 72000:-
JeLe skrev:Har du en cd-spelare för 72kkr?!!
Det skulle vara intressant. Synd att du bor så läskigt långt och kallt bort.meanmachine skrev:JeLe skrev:Har du en cd-spelare för 72kkr?!!
Nej så klart. Beggad för lika mycket som en hyfsad DVD.Poängen var inte att impa utan jag erbjuder er som är så duktiga att komma och teste lite. Hur många har lyssnat på riktigt Hiend ? Eller lyssnar ni bara på vad andra säger om hiendsegmentet?
:) Borde lyfta ner dig till civilisationen så du för ha en dag och bara dema alla roliga prylar du samlar på dugmeanmachine skrev:Välkommen JeLe..Jag har minst 10 billiga DVD-spelare och fler dyfi CD så vi kan spendera en dag till lyssning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meanmachine skrev:Stämma i bäcken för någon som vå´gar påstå att en dvd för 1500-2000:- spelar musik lika bra som en CD för 72000:- våga inte ställa uåå på test med äran på spel.
Lätt är att snack svårt att snacka så det går. Behovet har inget med saken att göra endas vad som är bäst oavsett prislappen.
JeLe sade ju att han had kommit på att en simpel DVD spelar musik så vilket CD som helst. Vi andra är dumma ju som inte fattar detta.
Välkommen JeLe..Jag har minst 10 billiga DVD-spelare och fler dyfi CD så vi kan spendera en dag till lyssning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meanmachine skrev:
JeLe sade ju att han had kommit på att en simpel DVD spelar musik så vilket CD som helst. Vi andra är dumma ju som inte fattar detta.
Välkommen JeLe..Jag har minst 10 billiga DVD-spelare och fler dyfi CD så vi kan spendera en dag till lyssning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kaffekoppen skrev:Det skulle vara intressant. Synd att du bor så läskigt långt och kallt bort.
Jag tror du gjorde ett hyffsat köp även om fem-tio år gamla apparater av nöd hade lösningar som var häpnadsväckande dyra, lösningar som idag inte behövs eftersom utvecklingen sprungit ifrån dem. Idag går det att få samma prestanda för en spottstyver jämförelsevis.
Däremot är den säkert byggd som en tank rent mekaniskt.
Vilken apparat pratar vi om?
Kaffekoppen skrev:Borde lyfta ner dig till civilisationen så du för ha en dag och bara dema alla roliga prylar du samlar på dug
meanmachine skrev:JeLe skrev:Har du en cd-spelare för 72kkr?!!
Nej så klart. Beggad för lika mycket som en hyfsad DVD.Poängen var inte att impa utan jag erbjuder er som är så duktiga att komma och teste lite. Hur många har lyssnat på riktigt Hiend ? Eller lyssnar ni bara på vad andra säger om hiendsegmentet?
Nefilim skrev:Jag har lyssnat på en CD-spelare i samma prisklass. tror t.o.m att den var några tusingar dyrare. En engelsk DAC, Digital Audio Company, tror jag det står för, och inte var det något som imponerade på mig. Totalpris på den anläggningen inkl nämnda spelare hamnade på ca 500 KKr! Anläggningen i övrigt impade inte heller på mig!
Morello skrev:Skulle gärna ha en Porsche för att den går som satan, håller god kvalitet, är snygg och rolig att köra.
Mayro skrev:Morello skrev:Skulle gärna ha en Porsche för att den går som satan, håller god kvalitet, är snygg och rolig att köra.
Porsche är kvinnliga i stilen...
meanmachine skrev:Nej så klart. Beggad för lika mycket som en hyfsad DVD.Poängen var inte att impa utan jag erbjuder er som är så duktiga att komma och teste lite. Hur många har lyssnat på riktigt Hiend ? Eller lyssnar ni bara på vad andra säger om hiendsegmentet?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster