E skrev:Nej usch, jag skall sova bums egentligen, men kan väl bara få fråga:
Påstår du att en 20 kHz sinusvåg inte passerar en AD–DA perfekt?
Natti!
Mvh E*
Nej det påstår jag inte, jag förstår det inte bara... vare sej jag kollar i tools eller soundforge osv blir 20k triangelvåg och ibland inget alls.. Men IÖ har börjat förklara, så det börjar klarna lite... jag är ju som tur är, inte som kabelnissarna här, som vägrar lyssna och inte kan ta in nån annan information än sin egen inbillade... i motsats till dom så har jag gärna fel och tycker det är intressant att få lite mer koll.... Hade jag vart som nån av kabelnissarna nu hade jag bara sagt: jooo de e visst triangelvåg hela tiden.. och om nån som kan, tex iö förklarar så hade jag sagt att det spelar ingen roll, de e triangelvåg i af. steget till att jämföra dom med en svår sekt är tyvärr inte särskilt långt borta.
Va e det med dom? har dom aldrig haft nån tjej eller? troligen inte... fattar noll.. De e absolut mer kostigt än hur triangelvåg kan bli sinus.)
Eller så e dom helt enkelt homosexuella och har hamnat på fel forum...
moderatorer? kan ni inte öppna en site som heter typ "Bögar med kablar" så kan vi kolla om det blir nån respons... tekniken finns väl redan.. så det kan ju inte va så mycket jobb....
Har massa gayvänner som kan va med.. dock inga med hifiintresse, men det kan ju bli en kombinerad ljud & Date-site?
Pratade med Hetsporren nyss, han kan tänka sig att jobba med bögsajten på halvtid... vad har vi för budget att jobba mot?
Vad jag har förstått så har Hetsporren jobbat med bögar förr, med ett mycket gott dokumenterat resultat, bla var han inblandad i den kritikerrosade installationen: "bögar i brunsås" på statsmuseét i Göteborg under nästan hela hösten och vintern 2001-2002