Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Respons högtalarna är trevliga.
Max_Headroom skrev:Naqref™ skrev:SA=System Audio.
Har aldirg hört talats om dom innan. Och en titt på deras hemsida ger ju för handen att jag inte verkar ha missat nåt.
Riktiga SA:
Dom runda elementen är 12"are. Lite annat än system audio dom gjorde ett patetiskt intryck.
Med 4-8 18" subbasar och högtalarna på bilden som toppar kan man få en återgivning som inte går av för hackor!

Max_Headroom skrev:Naqref™ skrev:SA=System Audio.
Har aldirg hört talats om dom innan. Och en titt på deras hemsida ger ju för handen att jag inte verkar ha missat nåt.
Riktiga SA:
Dom runda elementen är 12"are. Lite annat än system audio dom gjorde ett patetiskt intryck.
Med 4-8 18" subbasar och högtalarna på bilden som toppar kan man få en återgivning som inte går av för hackor!
dwain1 skrev:då slår jag ett slag för svenska qrs. dom gör högtalare i även dyra prisklasser. Qrs venus är ju bara ett dregel objekt fy fasen vad den spelar. Infected på dom med 300w per kanal oj oj ojDubbla tior i isobarik koppling tillsammans med en 10tums slav i det rummet jag hörde dem mätte det spikrakt ner till 19hz.

dwain1 skrev:B100 kostar 400 000:- Så den är ruskigt bra![]()
vad är i28:or och vad kostar dom? kanske en bild också

IngOehman skrev:dwain1 skrev:då slår jag ett slag för svenska qrs. dom gör högtalare i även dyra prisklasser. Qrs venus är ju bara ett dregel objekt fy fasen vad den spelar. Infected på dom med 300w per kanal oj oj ojDubbla tior i isobarik koppling tillsammans med en 10tums slav i det rummet jag hörde dem mätte det spikrakt ner till 19hz.
Kaffekoppen skrev:Morellohögtalarna, omgjorda till delat system
Superenkelt... dela elektroniskt mellan basdelen och toppdelen. Toppdelen blir ju egentligen en i5 med en annan diskant..Haakan_W skrev:Kaffekoppen skrev:Morellohögtalarna, omgjorda till delat system
hur hade du tänkt göra då med tanke på att baselementen går ganska högt i frekvens? däremot har jag ju alltid funderat på en sluten variant på dessa med basmoduler....har för mig ingvar rekommenderade 11L/w85 då skulle man klara sig med en låda på ungefär 27-29L vilket är en rätt lagom storlek (dom är ju trots allt relativt djupa)
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster