Måste dom timmarna gå med en kabelinbränningsmaskin?Hetsporren skrev:Jodå, basen kommer bli väldigt mycket fastare och diskanten betydligt mjukare och mer välupplöst. Efter 578 timmar, ungefär...
Moderator: Redaktörer
Jag tror han gjorde kyckling med oskalade hasselnötter i. Sen tejpad med svart eltejp runt om för att hålla ihop godsakerna!paa skrev:I "på kurs med Kurt" sa dom 2000 grader! Men det var kanske inte kablar, jag har faktiskt glömt vad dom bakade! Men temperaturen är jag säker på.
Det var väll inte Kurt, utan han som skulle köpa den där runda båten?focus skrev:Jag tror han gjorde kyckling med oskalade hasselnötter i. Sen tejpad med svart eltejp runt om för att hålla ihop godsakerna!paa skrev:I "på kurs med Kurt" sa dom 2000 grader! Men det var kanske inte kablar, jag har faktiskt glömt vad dom bakade! Men temperaturen är jag säker på.Dessutom tror jag han snackade om 6000 grader!
Förövrigt något av det bästa SVT har visat!
Den runda båten....
Alexi skrev:Det var väll inte Kurt, utan han som skulle köpa den där runda båten?focus skrev:Jag tror han gjorde kyckling med oskalade hasselnötter i. Sen tejpad med svart eltejp runt om för att hålla ihop godsakerna!paa skrev:I "på kurs med Kurt" sa dom 2000 grader! Men det var kanske inte kablar, jag har faktiskt glömt vad dom bakade! Men temperaturen är jag säker på.Dessutom tror jag han snackade om 6000 grader!
Förövrigt något av det bästa SVT har visat!
Den runda båten....
LÅS DEN!!!!Johan_Lindroos skrev:Ytterligare ett meningslöst inlägg:
1) Behövs det 36 svar för att få svar på en enkel fråga?
2) Finns det några personer på forumet som har för mycket tid över?
3) Har jag för lite annat att ägna mig åt?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] och 26 gäster