Moderator: Redaktörer
adagio skrev:Något som slår mig är att det är lika många som hör skilnad på kablar som de som inte gör det, vad bevisar det? Att vissa har sämre hörsel? Nej, det vore dock den mest logiska förklaringen.
Om det vore så att 1% skulle uppleva det som att det var skillnad skulle jag dock hålla med om att det rör sig om inbillning, så är inte fallet.
Rent mätmässigt är det ju skillnader på olika kablar vilket borde resultera i olika ljudkarraktärer, kan det vara så att det finns hittils okända parametrar som inte har någon större inverkan på signalen annat än att det visar sig vid ovanling till ljud? Hemska tanke, nä låt jorden vara platt, och i centrum för universum också för den delen.
Några % av jordens befolkning har sett UFOn och spöken mm, inte jag. Detta innebär dock inte att jag avfärdar deras upplevelser som nys, något har de upplevt. Det finns inga bevis men inte heller motbevis så varför träta om det?
Jaså det där hör jag på alla kablar jag "lyssnar" på."Ljudet är stort och pompöst och dessutom mycket vackert och ytterst detaljerat. Basen är tajt och mycket snygg och djup och musiken får en imponerande luft och öppenhet. Det finns inte en tendens till beslöjning av musiken. Dessutom presenteras musiken mycket distinkt vilket gör att foten vill vara med och stampa takten mest hela tiden. Över hela registret råder en förnämlig definition och kontroll."
majjen04 skrev:
Här "vågar" folk säga att de har kablar från Biltema, på HF vart jag "mobbad" för detta.![]()
Mvh
Kenth
ThePreTor1aN skrev:hur många kabeltrådar finns det egentligen??, finns det nån som inte har spårat ur än?
ThePreTor1aN skrev:hur många kabeltrådar finns det egentligen??, finns det nån som inte har spårat ur än?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster