Moderator: Redaktörer
celef skrev:sådana högtalare finns inte, som är helt obemärkta, det är en klyscha som beskriver en utopi, men det är ju beundransvärt att iallafall ha sin strävan åt det hållet
celef skrev:sådana högtalare finns inte, som är helt obemärkta, det är en klyscha som beskriver en utopi, men det är ju beundransvärt att iallafall ha sin strävan åt det hållet
celef skrev:vad gör en högtalare bra/bättre/bäst?
är det storleken? är det tonomfånget? är det basen? är det diskanten? är det dynamikomfånget? är det renheten? är det rumsanpassningen? är det priset? är det materialet? är det utseendet? är det hipp-faktorn?
Alexi skrev:Carlsson högtalare är ännu bättre på att försvinna speciellt OA-116
nej det har dom inte. Jag tror dom parametrana är lite motsträviga.subjektivisten skrev:Alexi skrev:Carlsson högtalare är ännu bättre på att försvinna speciellt OA-116
Intressant, vart kan man lyssna på OA-116 någonstans? Har dom samma fokus och klarhet som dom större Ino med?
Adhoc skrev:JTarnstrom skrev:subjektivisten skrev:phloam skrev:WAF
Ointressant
Inte om frugan hetsar en att köpa piP pga den behändiga storleken.
Tärnström
Är HAF mer intressant?![]()
Alexi skrev:nej det har dom inte. Jag tror dom parametrana är lite motsträviga.
Jocke skrev:Alexi skrev:Carlsson högtalare är ännu bättre på att försvinna ...
Ännu en sån där sak som jag ska undvika att kommentera.![]()
/J
celef skrev:Bra skrivetGör den inte mig lyssningstrött så är den bra för mig.
Det brukar bl a innebära att den saknar imponatorbas, men basen finns där när den skall.
Bra sagtDen skall inte visa attt här är jag mr högtalare utan den skall "försvinna" och förmedla soundet. Samma sak ungefär som Kaffekoppen skrev
sådana högtalare finns inte, som är helt obemärkta, det är en klyscha som beskriver en utopi, men det är ju beundransvärt att iallafall ha sin strävan åt det hållet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster