Alexi skrev:Jag skulle säga till hösten... men det har jag ju sagt hela tiden
Men va tusan! Det måste ju kunna få till det något snabbare Det är ju jobbigt att hänga på två forum samtidigt och tänk på de stackare som inte kan får göra inlägg hos våra konkurrenter...
Upptäckte nu när jag registrerade mig att om man väljer AlexiTheme och går in under "Ändra din information" så är höger sida svart och man kan tex inte se vilken av knapparna som är yes eller no!
Kan ju nämna att om man använder Opera 7 så blir all text vit...
Därför använder jag bara Mozilla som webbläsare här och Opera till allting annat!
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Kan ju nämna att jag uppdaterade till Opera 7.11 (Svensk) och då fungerar det bra igen! Den har dock några hyss för sig...
Browserinkompablitet är det värsta som finns. Hela grundsiten är byggd på W3C 100% certifierad kod. Sen kan vissa småändringar rubba på detta men inte så det ska störa.
Skumt. Jag testade med IE 6.0.28 för NT5.1 och där såg det helt ok ut. D v s nästan lika bra som i Mozilla!