Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Då tar vi och ritar in damens medärvda bokhyllor och soffor längs väggarna samt utnyttjar också hennes textila intressen för att pynta med gardiner och vävda tyger till absorbenterSå var det hela klart
Naqref™ skrev:Har vi kommit så långt så kan dessa saker faktiskt bekämpas med samma metoder som man använder för att eliminera hörbara fladderekon. Hur gör man det då utan att behöva lägga in en heltäckningsmatta? Det tror jag jag väntar med några inlägg fram.
Ranefjord skrev:Alltså, jag är skeptiskt till att matta kring kanterna i rummet skulle bidra till högre högre WAF än heltäckningsmatta :). Jag hoppas på ett bättre alternativ från Naqref.
Det räcker med enNaqref™ skrev:Det får man vara försiktig med. Så potenta medel kan resultera i ytterst hörbara spinnoff-effekter.
KarlXII skrev:subjektivisten skrev:Skumt att kvinnorna inte klaga på 70-talet då.
Då hade de sjuttitalsfrilla också. Det skulle ju vara lite ludet och ombonat.
Naqref™ skrev:Har vi kommit så långt så kan dessa saker faktiskt bekämpas med samma metoder som man använder för att eliminera hörbara fladderekon. Hur gör man det då utan att behöva lägga in en heltäckningsmatta? Det tror jag jag väntar med några inlägg fram.
Erik_Johansson skrev:Naqref™ skrev:Har vi kommit så långt så kan dessa saker faktiskt bekämpas med samma metoder som man använder för att eliminera hörbara fladderekon. Hur gör man det då utan att behöva lägga in en heltäckningsmatta? Det tror jag jag väntar med några inlägg fram.
Nu är det ju ett antal inlägg fram...
/Erik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster