Moderator: Redaktörer
Larsho skrev:Morello
Du menar att det har varit fel på samtliga apparater jag har testat med ? Märkligt sammanträäfande i så fallI så fall lär den inte funka på ngn förstärkare överhuvudtaget
Larsho skrev:Siffror säger mig inget tyvärr men däremot mitt öra, glömde att nämna Densen, Thule och Holfi är den också testad på, dock med
samma resultat, trots mätvärdena
Larsho skrev:Skulle ett blindtest förbättra kabeln
Larsho skrev:Ingen risk för baciller här, dessutom är det svårt att blindtesta mot kabeln eftersom jag inte har den kvar, men jag vet vad jag hör
Larsho skrev:Enligt mig gör den det, jag försöker bara hjälpa Mats men jag kan stå över
Du skämtar?Style skrev:Morello, förutom Placebo kan det finnas en förklaring till och det är att Larsho jämförde mot en kabel som faktiskt gav en diskantförstärkning, denna förklaring skulle innebära att båda har rätt.
Martin skrev:Du skämtar?Style skrev:Morello, förutom Placebo kan det finnas en förklaring till och det är att Larsho jämförde mot en kabel som faktiskt gav en diskantförstärkning, denna förklaring skulle innebära att båda har rätt.Hur stor är den chansen, ska nog mycket till för att en kabel ska få en diskanthöjning, någon form av resonanskrets kanske.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster