Moderator: Redaktörer
matereo skrev:Vilken sorts bakplåtspapper föredrar du Patrik?
sprudel skrev:
Vad är det för något? Är det en installation på en utställning, eller vad är det frågan om.
sprudel skrev:Ser ganska mysigt ut med snäckorna, men det andra är lite skräpigt tycker jag. Å andra sidan så är ju konst upp till kreatören att värdera estetik och uttryckssätt.
sprudel skrev:Jag känner att det finns en obalans i installationen, något metafysiskt komplext moment som stör, men jag blir inte klok på vad.
paa skrev:Hej Patrick82, kommer du på DIY-träffen i Uppsala i november? Det blir kul prylar och gott kaffe!
Max_Headroom skrev:Patrick82: Vad är det för böcker som ligger på en av apparterna? Jag antar att det inte går bra med vilken bok som helst, utan det måste vara rätt bok, i rätt upplaga (här kommer vi säkert att få en debatt om första upplaga alltid ger bättre ljud än nyare utgåvor. Och hur är det med översättningar? Får Brasiliansk musik en mer stel karraktär om man lägger en tysk översättning av en brasiliansk bok på förstärkaren? Borde ju bli så va?).
Har du provat att lägga i oskrivna A4-blad mellan några av sidorna? Tidskriften "HiFi och musik" höll på med sådant redan på 80-talet när HiFi-utvecklaren Peter W Belt höll på med sina tejpbitar och plastgrunkor. Hifi och musik-recensenten kunde höra tydlig skillnad om man lade blanka papper mellan bladen på böcker han hade i bokhyllan.

Galet var ordet...Patrick82 skrev:Förbättringen är galet! Jag transporteras till en helt ny värld
celef skrev:paa skrev:Hur ska man göra för att höra vad Bruce Springsteen sjunger då?
kanske ett sånghäfte?
IngOehman skrev:Det kan vara så, men jag är nyfiken på vilken diciplin det är du åsyftar.
Vh, iö
Objektivisten skrev:Johan_Lindroos, dina tjänster suger fett och är bland den värsta bull-shiten jag någonsin hört talas om.
Men jag tycker samtidigt att du är en skön snubbe, och det är kul att du kör din grej som jag verkligen tycker du ska göra om det är det du brinner för!
Pracka inte på dina låtsaskunskaper på andra bara, i alla fall inte om du tänker ta betalt för dem.
IngOehman skrev:Budskapets förpackning är ju liksom sådan
att det blir en sorts Darwin-exciter. Detta handlar ju inte om
bedrägeri i ordets vanliga betydelse.
Vh, iö
profbd skrev:
sicka djäkla tråkmånsar
hindra vetenskapen på detta vis
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster