Moderator: Redaktörer
Wolfie skrev:Rydberg: Du som letade hembioreceiver för att ha som försteg...
Prova en Denon 2105... Finns inget övrigt att önska sig ljudmässigt, ser dessutom ut att kosta 20 kkr
Rydberg skrev:Wolfie skrev:Rydberg: Du som letade hembioreceiver för att ha som försteg...
Prova en Denon 2105... Finns inget övrigt att önska sig ljudmässigt, ser dessutom ut att kosta 20 kkr
Hej, har redan köpt en Denon 3805
Vad nu då?Morello skrev:Rydberg skrev:Wolfie skrev:Rydberg: Du som letade hembioreceiver för att ha som försteg...
Hej, har redan köpt en Denon 3805
Callisto skrev:Simple Minds konsert 89 eller 90 i Göteborg
Harryup skrev:Dahlqvist DQ-10 och Gas Ampzilla hos Göran Rudling och Bård Bäckman(?)
det blir antagligen ett Bryston 14B-SST som tvåkanalssteg, 2*600W borde räcka
hifirocker skrev:det blir antagligen ett Bryston 14B-SST som tvåkanalssteg, 2*600W borde räcka
R:
Hör av dig med intryck när du skaffat hem det steget, är väldigt nyfiken på dina intryck!
För övrigt gissar på att du aldrig behöver eller vill byta slutsteg efter att du skaffat 14B-SST.
Tank skrev:*Markera Wolfies inlägg*
ctrl-c
ctrl-v
*Editera bort icke-Ino-högtalarna*
Åhej!
dawen skrev:Wolfie: Varför drevs inte Ino-lådorna av Nad 208? Har Ö slängt ut sin gråsten?
Största wow-upplevelsen? Första minuten på Hultsfred i somras.
En märklig man. Jag läste på Aschebergsgymnasiet i slutet av 70-talet och på väg hem från skolan kunde man lätt slinka in och lyssna en stund på Stridbeck TL-6 och drömma.Mitt första besök inne hos Stridbeck senior. Detta väckte mitt hifiintresse.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster